به گزارش خبرگزاری مهر، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در راستای اجرای اهداف و چشم انداز سازمانی خود و پیرو سیاستهای ابلاغی از سوی مراجع قانونی و تأکیدات وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مبنی بر رعایت شایسته سالاری در انتخاب و انتصاب مدیران، در نظر دارد از بین نیروهای متعهد، متخصص و توانمند و با رعایت شرایط و ضوابط زیر اقدام به انتخاب نیرو برای پست مدیر کل دفتر برنامه ریزی، بودجه و کنترل برنامهها کند.
شرایط و ضوابط مورد نیاز:
- کارمند رسمی یا پیمانی دولت
- داشتن مدرک تحصیلی حداقل کارشناسی در رشتههای تحصیلی مهندسی صنایع، مدیریت، MBA، اقتصاد
- داشتن حداقل ۳ سال تجربه مرتبط برای دارندگان مدرک تحصیلی دکتری و کارشناسی ارشد و یا ۷ سال تجربه برای دارندگان مدرک تحصیلی کارشناسی
* تواناییهای مدیریتی، ارتباطی و مشارکت در اجرای طرحها و پروژههای رگولاتوری دارای اهمیت است.
*سوابق تحقیقاتی از قبیل تألیف، ترجمه، طرح ارزنده و ثبت اختراع دارای امتیاز است.
* تسلط بر مفاهیم و اجرای برنامه راهبردی، سیستم کنترل پروژه و بودجه حائز اهمیت است.
مدیرکل دفتر برنامه ریزی، بودجه و کنترل برنامهها از بین ۵ نفر اولی که بیشترین امتیاز را کسب کنند، انتخاب میشود.
از نتایج حاصل از این فراخوان در صورت نیاز برای سایر پستهای مدیریتی رگولاتوری نیز استفاده خواهد شد.
متقاضیان میتوانند رزومه خود را تا پایان وقت اداری روز شنبه ۷ اردیبهشت ماه به اداره کل امور اداری و پشتیبانی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ارسال و یا تحویل کنند.