همکاری «اسنپ» با شهرداری برای برگزاری دوره‌های آموزشی

به گزارش خبرگزاری فارس، کاربران راننده این سامانه طی دو دوره آموزش می‌بینند، یکی پیش از آغاز فعالیت و دیگری در صورت نیاز در حین فعالیت.

در همکاری اسنپ با شهرداری منطقه ۶، دوره‌ آموزشی ویژه کاربرانی برگزار می‌شود که حساب کاربری آنها بعد از گزارش مسافر به دلایل مختلف مسدود شده و نیاز به آموزش مجدد دارند. در سیستم «اسنپ» مسافران نقش کارشناسان کنترل کیفی را ایفا می‌کنند و با امتیازدهی به رانندگان و ارسال نظر از طریق اپلیکیشن، در ارتقا استانداردهای کیفی سفرها بسیار موثر هستند. به طوری که بر اساس انتقاد مسافران، حساب کاربری رانندگانی که مشکلات آنها به وسیله آموزش قابل رفع باشد، تا زمان گذراندن آموزش مجدد مسدود می‌شود. 

در دوره آموزشی اسنپ موضوعات متنوعی از نکات فنی استفاده از اپلیکیشن تا فنون ارتباطی راننده با مسافر آموزش داده می‌شود. برای این دوره  محتوای آموزشی جامعی در نظر گرفته شده و برگزاری آن اثربخشی بالایی در بهبود عملکرد کاربران راننده این سامانه داشته است. طبق آمار واحد عملیات اسنپ، بخش عمده‌ای از مشکلات رانندگانی که به هر دلیلی غیرفعال می‌شوند بعد از گذراندن دوره آموزشی ۹۰‌دقیقه‌ای برطرف می‌شود. 

از آنجایی که خدمات حمل‌ونقلی اسنپ در سراسر ایران عرضه می‌شود، دوره‌های آموزشی ویژه رانندگان در دفاتر هر شهر به صورت مجزا و مداوم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.