صهیونیست‌ها منزل یک شهید فلسطینی را منفجر کردند

نیروهای رژیم صهیونیستی صبح امروز (چهارشنبه) منزل خانواده عمر ابو لیلی، جوان شهید فلسطینی در استان "سلفیت" واقع در شمال کرانه باختری را منفجر کردند.

به گزارش خبرآنی، به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، واحد مهندسی ارتش رژیم صهیونیستی برای دومین بار از صبح امروز منزل عمر ابولیلی، شهید فلسطینی را منفجر کرد.

در انفجار اول نمای بیرون ساختمان منهدم نشد و انفجار دوم در طبقه دوم ساختمان مسکونی که خانواده ابولیلی در آن سکونت دارند، رخ داد.

در همین راستا، نعیم شقیر، رئیس شهرداری "الزاویه" گفت: نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی به این شهرک یورش آوردند و  قبل از این که این منزل را منفجر کنند اهالی منزل ابولیلی و اطراف آن را خارج کردند.

وی در ادامه افزود: درگیری‌هایی میان نیروهای ارتش اسرائیل و ساکنان این منطقه رخ داد و در جریان این درگیری ارتش اسرائیل از گلوله جنگی و مشقی و نیز گاز اشک‌آور برای متفرق کردن شهروندان فلسطینی استفاده کرد.

در نوزدهم مارس ارتش رژیم صهیونیستی از به شهادت رسیدن عمر ابولیلی در شهرک "عبوین" در استان رام الله خبر داد. ارتش اسرائیل این جوان فلسطینی را متهم به اجرای عملیات "سلفیت" در ۱۷ مارس کرده بود. عملیات سلفیت منجر به کشته شدن شهرک نشینان و سربازان اسرائیلی و نیز زخمی شدن چند تن دیگر شده بود.

انتهای پیام

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.