درخواست رژیم صهیونیستی از گردشگران اسرائیلی‌ برای خروج فوری از شبه‌جزیره سینا

مسئولان امنیتی رژیم صهیونیستی از گردشگران اسرائیلی در شبه جزیره سینا خواستند به دلیل وجود احتمال حمله، فورا این شبه جزیره را ترک کنند.

به گزارش خبرآنی، به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، با وجود هشدارهای دستگاه‌های امنیتی اسرائیل نسبت به وجود تهدیداتی جدی از سوی داعشی‌ها علیه شبه جزیره سینا، طبق آمارهای رسمی حدود ۳۰ هزار گردشگر اسرائیلی برای تعطیلات عید پاک وارد این شبه جزیره شده‌اند و احتمالا تا فردا (پنج‌شنبه) که روز آخر تعطیلات است، تعداد آنها به ۴۰ هزار تن می‌رسد.

رادیوی رژیم صهیونیستی گزارش داد، در روزهایی که جهانیان از عملیات تروریستی به کلیساها و هتل‌های سریلانکا وحشت‌زده هستند، در حال حاضر ده‌ها هزار اسرائیلی جان خود را به خطر انداخته و تعطیلات عید پاک خود را در سواحل شبه جزیره سینا سپری می‌کنند.

این رادیوی عبری زبان به نقل از مسئولان امنیتی اسرائیل اعلام کرد، در همین منطقه جذاب توریستی خطرات جدی به صورت تهدیدات تروریستی وجود دارد.

این مسئولان امنیتی با هشدار به ده‌ها هزار اسرائیلی که از گذرگاه طابا خود را به این منطقه توریستی رسانده‌اند، بار دیگر از آنها خواستند فورا بازگردند.

سایت واینت به نقل از یکی از مسئولان عالی رتبه امنیتی اسرائیل گزارش داد، چندین هزار تن از اعضای داعش و القاعده در شبه جزیره سینا حضور دارند.

وی اعلام کرد که مرکز امنیتی اسرائیل از نزدیک تحولات سینا را رصد می‌کند.

این مسئول اسرائیلی افزود: ما این منطقه را به خوبی می‌شناسیم و اطلاعات دقیقی از آنچه در این منطقه جریان دارد، در اختیار داریم، هشدار ویژه درباره شبه جزیره سینا بسیار جدی است.

این مسئول اسرائیلی ادامه داد: ما بر خلاف سال گذشته گذرگاه طابا در مرز با مصر را مسدود نکردیم، بستن مرزها کار آسانی نیست اما اگر اطلاعات دقیقی از احتمال خطرات تروریستی به دست آید، احتمال تعطیلی این گذرگاه ممکن است.


انتهای پیام

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.