حضور ۱۴۰ آتش نشان به همراه ۳۹ دستگاه خودرو و موتور سیکلت در نمایشگاه کتاب

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، گفت: همانطور که اطلاع دارید سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از فردا آغاز به کار خواهد کرد.

وی افزود: سازمان آتش نشانی شهر تهران برای تأمین ایمنی این نمایشگاه حضوری کامل داشته و علاوه بر تمام ایستگاه‌های شهر که مثل همیشه در آماده باش کامل هستند در داخل محوطه مصلی نیز مستقر خواهد بود.

ملکی گفت: آتش نشانان با ۱۷ دستگاه خودرو سنگین، ۱۷ موتور سیکلت، ۴ دستگاه خودروی سبک، یک دستگاه خودروی تخصصی نجات و یک دستگاه تانکر آب در قالب ۶ کانکس که یکی از این کانکس‌ها آموزشی و سایرین با کاربری عملیاتی است در ۱۳ نقطه از نقاط مختلف نمایشگاه مستقر خواهند شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: ۱۴۰ نفر از آتش نشان تخصصی و ۱۵ نفر داوطلب به صورت روزانه در این نمایشگاه از زمان شروع ساعت بازدید تا دو ساعت پس از اتمام زمان بازدید حضور دارند.

وی گفت: ۲۴ نفر از آتش نشانان به صورت شبانه روزی در کانکس‌ها مستقر هستند و باقی نفرات به صورت روزانه در نمایشگاه حضور خواهند داشت.

ملکی افزود: از هموطنان و غرفه داران می‌خواهیم که با توجه به وجود حجم زیادی از کاغذ در نمایشگاه اصول ایمنی را رعایت کنند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: البته پیش از آغاز به کار نمایشگاه از بخش‌های مختلف نمایشگاه بازدید شده و اصول ایمنی به غرفه داران آموزش داده شده است اما باز هم هموطنان و بازدید کنندگان باید مراقب بوده و از روشن کردن فندک و کشیدن سیگار خودداری کنند.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.