ایمن‌سازی و رفع اغتشاشات بصری ۷ محور شریانی شمال شرق تهران

به گزارش خبرگزاری فارس، محمد محمددوست شهردار منطقه ۴ تهران با اعلام این خبر گفت: در ادامه اجرای طرح بهسازی و آرام‌سازی خیابان هنگام به عنوان معبر نمونه منطقه چهار و بازخورد مثبت این طرح در بین اهالی ساکن در محدوده این خیابان، ساماندهی، مناسب سازی ترافیکی و رفع مشکلات بصری شش محور دیگر منطقه چهار در قالب بیش از 50 طرح عمرانی، ترافیکی، فرهنگی اجتماعی و خدمات شهری از ابتدای اردیبهشت در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه یکی دیگر از اهداف اجرای اجرای این طرح ساماندهی فعالیت صنوف مختلف در محورهای شریانی است، افزود: به منظور ارائه خدمات در محور های انتخابی سطح منطقه، سند راهبردی برنامه جامع محور های انتخابی با محوریت نواحی نه‌گانه در هفت محور و در 9 ناحیه منطقه چهار شامل «شناسایی، برنامه ریزی، ابلاغ، اقدام و کنترل» تدوین شده است.

محمد دوست افزود: در این طرح خیابان های خواجه عبدالله انصاری در ناحیه یک، فرجام در نواحی دو، چهار و پنج، فرخی یزدی ناحیه سه، جشنواره ناحیه شش، خرم ناحیه هشت و شهید مطهری در ناحیه 9 مناسب سازی خواهند شد.

شهردار منطقه چهار خاطر نشان کرد: طرح بهسازی معابر منتخب و نمونه منطقه چهار که در قالب "طرح بهارانه" اجرا می شود در فضایی به طول 13 هزار متر در دستور کار قرار گرفته است.

وی خاطر نشان کرد: نظافت و رفت روب باغچه ها، بهسازی فضای سبز، رنگ آمیزی، پاکسازی برچسب و پوستر و پلاکارد و بنر، مرمت کفپوش پیاده روها، لکه گیری هندسی، ترمیم تابلوها و علائم راهنمایی و رانندگی، رنگ آمیزی حصار های کارگاهی و رفع سد معبر مصالح ساختمانی و صنفی، حذف زوائد فیزیکی و... از جمله اقدامات پیش بینی شده در محورهای منتخب است.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.