امیر مهدوی: تروریست قلمداد کردن «سپاه» احمقانه‌ است

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، همایش نیمه شعبان در راستای اعلام اتحاد و همدلی نیروهای مسلح در دفاع از انقلاب اسلامی و حمایت از سپاه پاسداران با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران ناجا ، ارتش و سپاه پاسداران و همچنین سرداران و مقامات کشوری و لشکری در ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ تشکیل شد.

 امیر علی مهدوی رئیس مرکز آموزش نیروی زمینی ارتش در حاشیه این همایش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مطمئنم رویکرد ما در اتفاقات جاری همانند رویکرد ۸ سال دفاع مقدس است و نیروهای مسلح در کنار هم و در ذیل فرمانده کل قوا مقتدرانه خدمت خواهند کرد. 

 وی به شکست دشمن در غرب آسیا اشاره و بیان داشت: تصمیم اخیر دولت آمریکا در تروریست قلمداد کردن سپاه پاسداران که یک نیروی نظامی کشور است، کار احمقانه و بی‌خود است. 

امیر مهدوی خاطرنشان کرد: ملت در کنار نیروهای مسلح هستند و نیروهای مسلح نیز به عنوان دژ محکم مردم را در کنار خود نگه داشتند و مسلماً توطئه‌های دشمنان راه به جایی نخواهد برد. 

همچنین امیر علی مهدوی فرمانده مرکز آموزش نیروی زمینی ارتش در همایش نیز با بیان اینکه صلح و امنیت ارمغان نیرو‌های مسلح است، اظهار داشت: آنچه که در منطقه غرب آسیا می‌بینیم، نشان‌دهنده حرکت زیرکانه دشمن است.

امیر مهدوی تصریح کرد: نیرو‌های مسلح کشور همچون گذشته با وحدت و همدلی در مقابل دشمنان ایستاده و این همدلی نیرو‌های مسلح باعث افزایش قدرت بازدارندگی کشور شده است. 

 وی به قضیه سیل اخیر پرداخت و خاطرنشان کرد: امدادرسانی نیروهای مسلح به سیل‌زدگان در استان‌های گلستان، خوزستان، فارس و لرستان نشانه همدلی نیرو‌های مسلح است و این نیروها تا آخر در کنار ملت ایستاده‌اند.

رئیس مرکز آموزش نزاجا اعلام کرد: به عنوان نماینده ارتش انقلابی این وعده را می‌دهم که در کنار سپاه، ناجا و بسیج حامی ملت هستیم تا انقلاب را به دست صاحب اصلی خودش امام زمان(عج) بسپاریم.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.