ورود هیئت بزرگی از سوریه به کریمه برای شرکت در نشست اقتصادی یالتا

هیئتی بزرگ از سوریه شامل ۲۸ تاجر، وزیر و دیگر مقامات دولتی امروز (پنج‌شنبه) برای شرکت در نشست بین‌المللی اقتصادی یالتا وارد کریمه شد.

به گزارش خبرآنی، به نقل از خبرگزاری اسوپتنیک، آندری نظروف، یکی از روسای کمیته سازماندهی نشست یالتا گفت: دیروز و امروز میهمانان خارجی وارد کریمه شدند تا در نشست بین‌المللی اقتصادی یالتا شرکت کنند. ما در حال حاضر با هیئت‌هایی از یکسری کشورهای اروپایی از جمله آلمان، ایتالیا، اسلوواکی، یونان و اتریش و همچنین میهمانان عزیزمان از فرانسه دیدار کرده‌ایم. هیئتی از سوریه نیز که یکی دیگر از میهمانان عزیز ما هستند وارد کریمه شده‌اند. این هیئت شامل ۲۸ تاجر، وزیر و دیگر مقامات دولتی است.

این مقام افزود: نمایندگانی از تعدادی از کشورهای آفریقایی و آمریکای لاتین نیز برای شرکت در این نشست وارد شهر یالتا شده‌اند.

نشست بین‌المللی اقتصادی یالتا یک رویداد تجاری سالانه است که در کریمه برگزار می‌شود. پنجمین دوره از این نشست از امروز تا روز شنبه در شهر یالتا واقع در کریمه برگزار خواهد شد. سازمان‌دهندگان انتظار دارند که بیش از ۳۰۰۰ شرکت‌کننده از حدود ۱۰۰ کشور جهان در این رویداد حاضر شوند.

انتهای پیام

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.