صهیونیست‌ها منزل یک شهید فلسطینی را تخریب کردند

نیروهای ارتش رژیم صهونیستی امروز (چهارشنبه) منزل شهید صالح البرغوثی در روستای "کوبر" واقع در شمال غرب شهر رام‌الله در کرانه باختری را تخریب کردند.

به گزارش خبرآنی، به نقل از سایت شبکه الجزیره، به دنبال درگیری‌های شدید نیروهای رژیم صهیونیستی با ده‌ها تن از شهروندان فلسطینی در شهرک "بیرزیت" در نزدیکی روستای "کوبر" نیروهای این رژیم با بیش از ۴۰ دستگاه و بلدوزر نظامی به روستای کوبر  یورش آوردند و منزل صالح عمر البرغوثی را محاصره و اعضای خانواده‌اش را از خانه بیرون کردند. آنها قبل از آغاز عملیات تخریب خانه دو طبقه درختان اطراف آن را قطع کردند.

در همین راستا، در پی یورش نیروهای اشغالگر به این روستا درگیری‌ای میان آن‌ها و ده‌ها تن از اهالی این روستا رخ داد و اشغالگران با شلیک گاز اشک‌آور و گلوله مشقی آن‌ها را متفرق کردند.

نیروهای رژیم صهیونیستی صالح البرغوثی (۲۹ ساله) را در ۱۲ دسامبر گذشته در روستای "سردا" واقع در شمال رام‌الله ترور کردند. آنها او را به مشارکت با برادرش عاصم، (۳۲ ساله‌) در عملیاتی متهم کردند که منجر به زخمی شدن ۱۰ نیروی اسرائیلی در نزدیکی شهرک "عوفرا" در شرق رام الله شد.

در مارس گذشته بلدوزرهای اسرائیلی منزل عاصم البرغوثی را تخریب کردند. نیروهای اسرائیلی تهدید کردند که منزل پدرش را نیز تخریب می‌کنند.

انتهای پیام

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.