۴۶ میلیون نیروی جوان کشور گام دوم انقلاب را با هوشمندی بر می‌دارند

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، جشنواره جوان سرباز با حضور سربازان منتخب سپاه،‌ ارتش،‌ ناجا و وزارت دفاع در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی برگزار شد.

سردار سرلشکر سیدرحیم صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا در این مراسم با درود و سلام بر جوانانی که با عشق و فداکاری و روحیه مردم‌یاری و مردم‌داری در سیل اخیر خدمت کرده و می‌کنند و بدون توجه به اینکه نیروی وظیفه هستند یا افسر یا تحصیل‌ کرده، بیل و فرغون را به دست گرفته و به مردم امداد‌رسانی می‌کنند، اظهار داشت: عملکرد سربازان وظیفه،‌گروه‌های جهادی و سایر افراد و جوانان در سیل اخیر نشان دهنده فهم،‌ شعور و عطوفت آنهاست. 

وی با بیان این مطلب که خداوند بهترین ملت و جوانان را به ما عطا کرده است گفت: 53 درصد جوانان ما زیر 30 سال سن دارند و این فرصت بزرگی است برای کشور ما که این تعداد نیروی جوان دارد. 

سرلشکر صفوی با تاکید بر این مطلب که وجود جوانان برای کشور یک فرصت است تصریح کرد: ای کاش دست‌اندرکاران مدیریت کلان کشور از قدرت عظیم جوانان در صحنه‌های رونق تولید، بخش‌های خصوصی،‌دولتی و خدماتی استفاده می‌کردند. 

وی گفت: جوانان و دانشگاهیان امروز ما جوانانی بهتر از من جوان دیروز هستند چرا که ما سکه‌های نیم پهلوی هستیم و شما جوانان امروز سکه‌های بهار آزادی؛ 30 ساله‌ها و 40 ساله‌ها که جوانان قدیم هستند در این 40 سال کشور را حفظ کرده و دفاع جانانه کردند اما حالا نوبت شما است. 

دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا  اعلام کرد: شما 46 میلیون نیروی جوان باید گام دوم انقلاب را که رهبر معظم انقلاب ترسیم فرمودند با خردمندی،‌ هوشمند،‌ مردم‌داری و مردم‌یاری و ولایتمداری طی کنید چرا که می‌خواهیم قدرت اول دفاعی، امنیتی و ... در منطقه شویم؛ البته درست است که در ابعادی مشکل داریم مثل مساله اقتصادی اما قدرت فکری توانمند و سرزمین بزرگی که داریم می‌تواند ما را به سرانجام برساند. 

این مقام ارشد اعلام کرد: خدای ناکرده اگر خطری به وقوع بپیوندد شما جوانان نیروی وظیفه بهتر از جوانان قدیم در حوادث سینه سپر خواهید کرد البته خطری به عنوان دفاعی و تهاجمی را بعید می‌دانم که زودهنگام پیش آید اما مهمترین خطر موجود بحث‌های اقتصادی و مسائل طبیعی همچون سیل و اخیرا مواردی مثل ملخ‌ها است که پیش آمده است. 

این خبر در حال تکمیل است...

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.