هم افزایی مدیران شهری تهران و سوسنگرد برای رسیدگی به مردم سیل‌زده جنوب کشور

به گزارش خبرگزاری فارس، در این نشست که با حضور استاندار تهران، مسئول هلال احمر استان تهران، نماینده مردم دشت آزادگان و دو نماینده استان تهران در مجلس شورای اسلامی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران برگزار شد؛ ضمن ارائه گزارش از خسارات وارده سیل به منطقه جنوب کشور در خصوص رسیدگی به منطقه دشت آزادگان، رفع مشکلات مردم و ارتقای وضعیت کنونی این منطقه بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

در این نشست با اشاره به اینکه دشت آزادگان بیشترین شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است بر لزوم رسیدگی به مردم و ادای دین به آنان تاکید شد.

همچنین عنوان شد که با توجه به اینکه دشت آزادگان قطب دامداری خوزستان به شمار می رود و مردم این خطه از طریق کشاورزی و دامداری امرار معاش می کنند؛ مسئولان باید با تدبیر عمل و برنامه ریزی اصولی در جهت تامین علوفه این منطقه و همچنین جلوگیری از هرگونه خسارت احتمالی به جان و مال مردم این دو شهرستان تلاش کنند.

در ادامه مطرح شد که مدیران دستگاه های اجرایی با همکاری شهرداران، دهیاران و نیروهای امدادی و با بسیج همه امکانات و ماشین آلات موجود برای مقاوم سازی سیل بندها و رفع خطر از جان و مال مردم دشت آزادگان و هویزه و روستاهای مسیر رودخانه ها با جدیت هرچه بیشتر تلاش کنند .

هماهنگی در توزیع خوراک و پوشاک و سایر اقلام ضروری مورد نیاز مردم از سوی دستگاه های اجرایی از دیگر نکات مورد بحث در این جلسه بود.

در این جلسه ضمن تاکید بر هماهنگی و همدلی بین ادارات  برای حل مشکلات بحران، عنوان شد که باید تمامی دستگاه های خدمات رسان و امدادی باید تدابیر لازم برای حمایت و پشتیبانی همه جانبه  از اهالی در معرض  سیلاب را داشته باشند و با شناسایی نقاط آسیب پذیر و حادثه خیز و اتخاذ تدابیر و تمهیدات لازم در راستای پیشگیری و مقابله با حوادث احتمالی آینده اقدام کنند.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.