شهرداری تهران با چه تجهیزاتی به خوزستان رفته است

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس سازمان ها و معاونت های شهرداری تهران برای کمک به سیل زدگان خوزستانی دست به کار شده اند و هر کدام با ارسال بخشی از اقلام و لوازم مورد نیاز در این امر خداپسندانه مشارکت داشته اند.

این در حالی است که پیروز حناچی در حکمی شاپور رستمی معاون هماهنگی و امور مناطق را به عنوان نماینده شهرداری تهران در عملیات امداد رسانی به مناطق سیل زده استان لرستان و خوزستان معرفی کرد.

بر اساس این گزارش سازمان مدیریت پسماند با اعزام ۱۰ دستگاه کامیون، دو دستگاه کشنده، دو دستگاه لودر، ۴ دستگاه خودروی حمل زباله و ۱۲۰ دست لباس کار خدمات شهری یکی از سازمان‌های اقدام کننده بوده است.

معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران نیز دو دستگاه کامیون، یک دستگاه لودر، یک دستگاه وانت و سه دستگاه کمرشکن به منطقه خوزستان اعزام کرده است.

در کنار این سازمانها شهرداری منطقه ۱۱ تهران هم دو دستگاه کامیون، یک دستگاه لودر و سه دستگاه کمرشکن به منطقه اعزام کرده است.

 

اما شاید بتوان گفت که سازمان آتش نشانی شهر تهران بیشترین تجهیزات و خدمات را به خوزستان اعزام کرده است این سازمان ۳ دستگاه جرثقیل ۲۰، ۱۵ و ۳ تن، یک دستگاه کامیون نجات سنگین، یک دستگاه خاور حمل تجهیزات، یک دستگاه خودروی نور افشان، ۴ دستگاه خودروی کاپرا و پیکاپ، دو دستگاه نور افشان با ژنراتور، ۱۵ دستگاه موتور برق پرتابل، ۵۰ دستگاه چادر بحران، دو دستگاه تلفن ماهواره ای و ۴ دستگاه بی سیم دستی به منطقه فرستاده است.

البته سازمان آتش نشانی تهران  ۴۳ دستگاه انواع پمپ‌های آب سنگین، نیمه سنگین، سبک و لجن کش و کف کش هم به منطقه فرستاده است.

سازمان بسیج شهرداری تهران و شهرداری منطقه ۲۱ نیز به صورت مشترک در هر روز ۱۲ هزار پرس غذای گرم پخته و میان سیل زدگان توزیع می کند.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.