برخی مسئولان ما خسته‌اند و طاقت شنیدن حرف‌ها و انتقادات را ندارند

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، انصاری در جلسه شورای عالی استان‌ها اظهار داشت: در روزهایی که خوزستان تشنه بود آب را پشت سدها نگه داشتید و زمین‌های کشاورزی را تبدیل به شوره‌زار کردید. آب شور را به لوله‌های خانگی مردم تزریق کردید و خسارت جبران‌ناپذیری به مردم خوزستان وارد کردید. 

وی افزود: امروز سیل و آب‌های رها شده از سدها زمین، خانه و کاشانه مردم را از بین برده و آنها را بی‌خانمان کرده است. کنترل این اتفاقات کار سختی نیست و نیاز به مدیریت و برنامه‌ریزی دارد که مسئولین استانی ما متاسفانه به آن توجهی نمی‌کنند. آیا پیش‌بینی این حوادث کار سختی بود. چرا وزارت نیرو برای ذخیره و کنترل خروجی و ورودی آب سدها مدیریت خوبی نداشت. 

نماینده خوزستان در شورای عالی استان‌ها افزود: به گفته مسئولین شهری قطعا در تهران باید سیل می‌آ‌مد اما با تدابیر صورت گرفته و راهکارهای مناسب این فاجعه مهار شد. وقتی می‌شود ماه‌ها قبل میزان بارش را پیش‌بینی کرد چرا زودتر به داد مردم نرسیم. چرا مسئولان دولتی کمتر از یک هفته قبل به فکر خوزستان افتاده و از این اتفاق غافل ماندند این یعنی سهل‌انگاری و عدم مدیریت صحیح. 

انصاری گفت: متاسفیم برای مسئولین خوزستان وقتی عزل و نصب‌ها سیاسی باشد قطعا این اتفاق خواهد افتاد. وقتی یک مدیر کاربلد و کارشناس و دلسوز جای خود را به مدیر بی‌تجربه و منتخب شده از روی سیاست بدهد غیر از این هم انتظار نخواهد بود. 

وی گفت: خوزستان از بی‌مدیریتی و بی‌مسئولیتی می‌نالد و خوزستان نیاز به مسئولین دلسوز دارد. 

انصاری گفت: کمک‌های دولت آنچنان که باید و شاید جوابگوی این حوادث نمی‌باشد که علاوه بر آن سعه صدر مسئولین هم کمتر از مردم سیل زده است. 

نماینده خوزستان در شورای عالی استان‌ها  گفت: مسئولی که با کت و شلوار خود اقدام به بازدید می‌کند ولی طاقت و حوصله آن کمتر از مردم سیل‌زده باشد و تحمل شنیدن حرف‌های پیرمردی که شکایت خود را عنوان می‌کرد را ندارد. 

وی گفت: مسئولین استانی ما خسته و طاقت شنیدن حرف‌ها و انتقادات مردم را ندارند مردمی که پای این نظام ایستاده‌اند و از مرزهای جمهوری اسلامی ایران پاسداری می‌کنند. 

انصاری گفت: ما از مسئولین می‌خواهیم نسبت به افزایش ماشین‌آلات خدمات‌رسانی و دیگر ابزارهای مورد نیاز مردم اقدام کنند. 

نماینده خوزستان در شورای عالی استان‌ها خطاب به رئیس جمهور گفت: در چندین سال سابق ریزگردها و در سال گذشته خشکسالی و امسال هم سیل و سیلاب مشکلاتی را برای خوزستان ایجاد کرد چنانچه این بی‌مدیریتی ادامه یابد و قطعا در سال‌های آینده باید منتظر اتفاقات و حوادث جدیدی باشیم. 

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.