تروریست نامیدن سپاه باعث محبوبیت بیشتر این نهاد انقلابی نزد مردم می‌شود

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری فارس، جمال انصاری سازمان تعزیرات حکومتی، در محکومیت طرح دولت آمریکا مبنی بر قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست سازمان‌های تروریستی بیانیه‌ای منتشر کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ وَمِن رِباطِ الخَیلِ تُرهِبونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّکُم وَآخَرینَ مِن دونِهِم لا تَعلَمونَهُمُ اللَّهُ یَعلَمُهُم ۚ وَما تُنفِقوا مِن شَیءٍ فی سَبیلِ اللَّهِ یُوَفَّ إِلَیکُم وَأَنتُم لا تُظلَمونَ

مبارک باد روز پاسدار؛ روز آنان که با پروانه حضورشان به دور شمع وطن، غیرتی حسینی را از کربلا تا قلّه‌های دماوند به دوش می‌کشند.

سوم شعبان سال چهارم هجری قمری عاشورا متولّد شد و از فاجعه دهم محرم سال 61 هجری قمری  تاکنون همه شمشیرها، خود را مهیا کرده اند! برای حقّ کشی  و همواره پیروان امامِ عاشقان همچون امام تشنه لب خود مظلومانه محاصره، شهید شده اند و می شوند. آب‌‏های متلاطم و دست‏‌های جفاپیشه‏‌ای که سدِّ سیراب شدن تشنگان هستند، طوفان خونخواهی حقّ و رسوایی باطل، خطبه‏‌های بلیغِ روسیاهی کفر، قرآن فصیح بر منبر نیزه‏‌ها، مجدداً تکرار شده است. چه مظلومانه جای حق و باطل در گوش کر، چشم کور سازمانهای جهانی جابجا می‌گردد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از دستاوردهای بزرگ ملّت و انقلاب اسلامی ایران است که علاوه بر حفظ امنیّت، در عرصه‌های سازندگی، عمران، خدمت‌رسانی به محرومان، امور فرهنگی، هنری و تولید فکر انقلابی، نقش‌آفرینی می‌نماید. پاسداران ارجمند، با تأسی از امام خود فریاد  «هل من ناصر» حسین (ع) را لبیک گفته و همه تهمت ها را به دوش خواهند کشید تا مظلومی در زمین بی یاور نماند. حتّی اگر خود به عنوان یکی از «نیروهای رسمی جمهوری اسلامی ایران» توسط دولت تروریست آمریکا تروریست نامیده شود. با این لفاظی قطعاً محبوبیّت این بازوی توانمند جمهوری اسلامی ایران بیش از پیش در بین مردم فهیم ایران افزایش یافته و ذلّت دولت آمریکا را در پی خواهد داشت.

اینجانب در روز میلاد امام حسین (علیه السلام) که خباثت دولت آمریکا با اسلام بیش از پیش عیان شده است اعلام انزجار خود را از این حرکت شیطانی اعلام نموده و در کنار همکاران گرانقدر و پرتلاش در سازمان تعزیرات حکومتی به عنوان سازمانی که مولود انقلاب اسلامی است محکم و ثابت قدم‌تر از گذشته در کنار سبزپوشان انقلاب اسلامی خواهیم ماند.

جمال انصاری

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی کل کشور

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.