مدیریت جهادی، با التزام عملی به اصل« ما می‌توانیم» سرلوحه فعالیت‌هایمان در سال جدید است

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری فارس، مهراله رخشانی‌مهر با صدور پیامی، اهداف و برنامه‌های این سازمان را در راستای تحقق شعار سال، تبیین کرد.

متن یادداشت بدین شرح است:

امسال درحالی به استقبال سال جدید رفته‌ایم که رهبر فرزانه انقلاب با اعلام بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی ایران، نقشه راه و مسیر حرکت همگان را برای استمرار موفقیت‌ها، مجاهدت و تلاش مضاعف برای تحقق حداکثری ارزش‌های والای انقلاب اسلامی و حرکت در مسیررشد و توسعه همه جانبه کشور اعلام فرموده اند.

سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور به عنوان بسترساز توسعه دانایی و آگاهی، دوشادوش ملت بزرگوار ایران و دولت خدمتگزار، عزم خود را برای تحقق اهداف متعالی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، جزم نموده است.

در این راستا باید «مدیریت جهادی» و اعتقاد و التزام عملی به اصل «ما می‌توانیم» همواره سرلوحه برنامه‌های سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور بوده و امسال نیز با جدیت بیشتری پیگیری خواهد شد.

کارنامه این سازمان در فراهم نمودن زمینه مشارکت عموم مردم برای ساخت و توسعه فضاهای آموزشی و تعامل روزافزون با خیرین مدرسه‌ساز، مایه مباهات بوده و به فضل الهی در سالجاری، تقویت و توسعه خواهد یافت.

توجه به اصل «عدالت» در توزیع امکانات آموزشی و بنای مدارس در شهرها و روستاهای سراسر کشور، از اصول حاکم بر برنامه‌ریزی‌های کلان سازمان بوده که در سال جدید با جامع‌نگری مضاعف، تداوم خواهد داشت.

ما در سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس معتقدیم تجربه و نیروی جوانی توأمان زمینه‌ساز توفیق نهادها و سازمان‌ها در دستیابی به افق‌های تعیین شده هستند، برهمین اساس درسالی که گذشت توجه ویژه‌ای به سرمایه عظیم جوانان صورت گرفته و امسال نیز با اهتمام بیشتری زمینه حضور جوانان شایسته و باانگیزه را در سطوح مختلف مدیریتی استمرار خواهیم داد.

«مدیریت دانش»، «پژوهش محوری» و «تولید علم» در سازمان فنی و تخصصی نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، از عوامل حیاتی و تعیین‌کنننده بالندگی و تعالی است که لازم است در سال 98 با مشارکت و همکاری کارشناسان و مهندسان متخصص و متعهد سازمان با سرعت و دقت بیش از پیش، پیگیری شود.

این سازمان در سال گذشته فارغ از هرگونه شعارزدگی، همت و تلاش خود را به تحقق عملی اقتصاد مقاومتی در حوزه‌های فنی، پشتیبانی و اجرایی معطوف نمود و امسال نیز برآنیم که این سیاست با کیفیت و کمیّت بیشتری استمرار یابد.

رهبر معظم انقلاب اسلامی، امسال را سال «رونق تولید» نامگذاری نمودند. این نامگذاری، آزمون مهمی است که سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس به ساخت مدرسه «فاخر ایرانی» دست یابد، مدرسه‌ای که تجلیگاه متعالی دانش، معماری، تخصص، مهارت و محصولات باکیفیت ایرانی خواهد بود تا انشاالله با همدلی و وفاق همه مدیران، متخصصان، مهندسان و کارکنان صدیق و شایسته، این سازمان به الگوی درخشان حمایت حداکثری از تولید ملی، مفتخر گردد.

اعتبار ارزشمندی که این سازمان در اجرای باکیفیت پروژه‌های عمرانی احراز نموده و در احداث بناهای مقاوم و مهندسی شده مبتنی بر «معماری ایرانی اسلامی» به معیار ملی و مرجع بین‌المللی ارتقاء یافته؛ مرهون تعهد و اهتمام مجدانه مهندسان و کارکنان دلسوز این سازمان است. امید است در سال پیش رو، افتخارات سازمان در دستیابی به افق‌های نوین علمی، فنی، پژوهشی و اجرایی با اهتمام به محقق شدن اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و برنامه زیرنظام فضا، تجهیزات و فنآوری، بیش از پیش تقویت و تداوم یابد.

***مهراله رخشانی مهر، معاون وزیر و رئیس سازمان

انتهای پیام/ 

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.