تروریستی دانستن سپاه نشانه ضعف و عجز رژیم جنایتکار است/ همه ما پاسداریم

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ در اولین جلسه شورای فرماندهان و مدیران فاتب با اشاره به اقدام روز گذشته رئیس جمهور آمریکا در معرفی کردن سپاه پاسداران به عنوان یک گروه تروریستی عنوان داشت: سپاه پاسداران مجموعه ای است که از بطن انقلاب و اسلام شکل گرفته و به مدت هشت سال در  دوران دفاع مقدس و پس از آن کارهای بزرگی انجام داده است.

فرمانده انتظامی  تهران بزرگ تصریح کرد: شجره طیبه بسیج که در ایران شکل گرفته و در حال حاضر نیز در اقصی نقاط دنیا با نام های مختلف در برابر منافع استکبار ایستادند، همگی محصول و برآمده از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستند که از حق، عدالت، قرآن و اسلام دفاع می‌کنند. 

وی افزود: طبیعی است با چنین کارنامه‌ای، رژیمی جنایتکار که کارنامه‌ای سیاه برای خود به همراه دارد از روی ضعف و عجز اقدام به چنین اقدامی کند. 

سردار رحیمی اعلام کرد: ما به عنوان کسانی که برخاسته از این انقلاب، جان گرفته از جمهوری اسلامی ایران هستیم با تمام توان به سپاه پاسداران، به بسیج پاک و متدین و به تمام کسانی که از این نهاد برخاستند افتخار می کنیم و اطمینان دارم که بار دیگر پوزه آمریکا را به زمین خواهیم زد. 

وی گفت: ما با جان و دل به سپاه پاسداران به عنوان ارگانی مقدس که شهدای پاک همچون همت‌ها، باکری‌ها، باقری‌ها و هزاران شهید زنده به نظام و قرآن تقدیم کرده و هرجا که مشکلی برای مردم در اقصی نقاط کشور با روحیه جهادی اقدام به رفع آن کرده،  افتخار می‌کنیم و به آن می‌بالیم. 

سردار رحیمی تصریح کرد: هرکس از این نظام دفاع کند، برای این انقلاب تلاش کند و برای قرآن و عزت اسلام بدود، پاسدار اسلام است؛ پاسداری به اسم و نام نیست و به عمل است؛ هرکس از آرمان و خون شهیدان دفاع کند پایدار است؛ آن برادر ارتشی که برای سیل زدگان تلاش می‌کند و در برابر یک عزیز روستایی زانو می زند نیز پاسدار است و لذا هرچه داریم باید برای دفاع از انقلاب بگذاریم. 

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: حساسیت تمامی این صحبت‌ها و تاکید بر تلاش مضاعف در شرایطی است که گروهی یاغی، وحشی و بی‌تمدن شمشیر را به صراحت بر روی مردم کشیده و متاسفانه اروپا نیز به نام‌های مختلف با آنها همراهی می‌کند . 

عالی‌ترین مقام انتظامی پایتخت خاطرنشان کرد: امروز باید با تمام توان گوش به فرمان ولایت و پاسدار آرمان های انقلاب باشیم . امروز باید افتخار کنیم به امنیتی که در پایتخت ایجاد کردیم و الحمدالله همه مسئولین از این موضوع ابراز رضایت دارند و این خود دفاع از آرمان های انقلاب و نظام محسوب می شود؛ هر مسئولی که ادعای مبارزه با استکبار دارد باید در بالا بردن توانمندی های نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش کند.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.