خیابان هنگام معبر نمونه شمال شرق پایتخت می شود

به گزارش خبرگزاری فارس، محمد محمددوست با اعلام این خبر گفت: همزمان با سال جدید اقدامات مختلفی در خیابان مذکور اجرا شد که این خیابان را از دیگر معابر این منطقه متمایز می‌کند.

وی در ادامه گفت: رنگ آمیزی ها و نورپردازی های متنوع، کاشت فرش های گل و شب بوها، نصب فلورباکس های طبقاتی، رنگ آمیزی نرده های ترافیکی ، کاشت یاس های هلندی و ... از اقدامات شاخصی است که باعث درخشش این خیابان در منطقه چهار شده است.

محمددوست با اشاره به جزییات این اقدامات افزود: نصب 5 المان تخم مرغ رنگی، 800 متر طول نورپردازی، 900 مترمربع رنگ آمیزی نرده های ترافیکی، 45 مورد تعمیر و روشنایی پایه چراغ ها، تعمیر و روشنایی 6 برج نوری، 60 مورد طعمه گذاری برای جانوران موذی و صدور 11 اخطاریه بند 20 ماده 55 از اقدامات شاخص این طرح است.

شهردار منطقه چهار در ادامه با اشاره به اقدامات فضای سبز این خیابان گفت: کاشت 2 فرش گل، 5400 گلدان شب بو، نصب 4 عدد فلورباکس طبقاتی، کاشت دو هزار یاس هلندی و واکاری میدان الغدیر اقداماتی است که باعث زیباتر و آراسته شدن این خیابان کرده است.

محمددوست در ادامه از آموزش اصناف درخصوص مبحث مدیریت پسماند، آموزش پرسنل بانک انصار و نصب بنرهای آموزشی در این خیابان سخن گفت و ادامه داد: بخش مهمی از اقدامات این طرح در حال حاضر انجام و مابقی آن همچنان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.