فعالیت‌های سازمان‌ تعزیرات در سال ۹۷ اثربخش بوده است

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری فارس، سید علیرضا آوایی وزیر دادگستری در جلسه مدیران سازمان تعزیرات با وزیر دادگستری با اشاره به فعالیت‌های خوب و هدفمند در بهبود فعالیت‌های سازمان‌ تعزیرات در ۲ سال گذشته، گفت: حضور و فعالیت‌های سازمان تعزیرات در سال ۹۷ حضور موثر، دلگرم کننده و چشمگیری بود.

وی با بیان اینکه در سال جاری نیز توجه به دغدغه‌ها و توقعات مردم از سازمان‌ تعزیرات باید مد نظر قرار گیرد، گفت: ارتباط خوب سازمان‌ تعزیرات با قوه‌قضائیه، بدنه دولت و مجلس شورای اسلامی ارتباطی موثر و مناسب است.

وزیر دادگستری، رسیدگی‌ها در سازمان‌ تعزیرات را متقن و همراه با در نظر گرفتن حقوق متخلفین و متهمین عنوان و تأکید کرد: باید بر این موارد توجه بیشتری صورت گیرد.
 
جمال انصاری رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در این جلسه گفت: سازمان‌ در سال ۹۷ عملکرد و حضور کیفی در مراکز تصمیم‌ساز داشته است.

وی در مورد اقدامات انجام شده در مورد تشکیلات و چابک‌سازی سازمانی به اصلاحات آیین‌نامه‌ها و بخشنامه‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: با اقدامات انجام شده، کیفیت رسیدگی به پرونده ها و ارتباطات مردمی رشد محسوسی داشته است.

انصاری تأکید کرد: مطالبه‌گری برون و درون سازمانی و مشکلات مردمی سرلوحه کار ما در سال ۹۸ است.

وی افزود: ضریب حضور سازمان و اقناع درخواست‌های مردمی اولویت کاری ما در سال رونق تولید است.

انصاری اقدامات سال ۹۷ و بخشی از فعالیت های سال ۹۶ در چابک سازی سازمانی خصوصا در سرعت و کیفیت بخشی به رسیدگی ها را اقدامات خوبی عنوان کرد و گفت: اگر این روند در سال ۹۸ ادامه پیدا کند با همکاری وزیر دادگستری و ظرفیت‌های هیأت دولت و مراکز تصمیم ساز نیازمند به‌روزرسانی قوانین‌ هستیم و سال جاری را سال کارآمدی و به‌روزرسانی قوانین‌ می‌دانیم که امیدواریم با همکاری مجلس شورای اسلامی این‌ مهم‌ محقق شود.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.