ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به 25 استان درگیر سیل

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری فارس، پیرحسین کولیوند در ارتباط با روند امدادرسانی به حادثه دیدگان سیل اظهار داشت: نیروهای اورژانس کشور، پزشکان و پرستاران وزارت بهداشت با حضور در محل ها و کمپ های اسکان موقت مردم مناطق سیل زده، دارو و تجهیزات و ملزومات پزشکی مورد نیاز آنها را تامین کردند. 

وی با اشاره به کنترل موارد بهداشتی و مدیریت بیماریهای واگیر در مناطق سیل زده کشور، تصریح کرد: 12 نفر از اهالی 3 روستای استان لرستان توسط اورژانس هوایی ایلام نجات پیدا کردند.

رئیس سازمان اورژانس کشور با بیان اینکه امدادرسانی از طریق اورژانس هوایی به مددجویان در پل دختر ادامه دارد، افزود: همکاران ما در وزارت بهداشت به صورت داوطلبانه برای کمک رسانی به مناطق سیل زده اعلام آمادگی کردند.

کولیوند خاطرنشان کرد: وزارت ارتباطات برای افزایش ظرفیت استفاده از شبکه مخابراتی برای اورژانس همکاری جدی و نزدیکی داشت اما دسترسی به پل دختر و برخی روستاهای خرم آباد هنوز وجود ندارد.

وی به وقوع زلزله 5.2 ریشتری (با بیش از 12 پس لرزه) در مرز دو استان ایلام و کرمانشاه اشاره کرد و گفت: خوشبختانه این زمین لرزه که در روزهای اخیر رخ داد، مصدوم و خسارت جانی نداشت.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.