بیش از نیاز مردم شهر «معمولان» اقلام مورد نیاز وجود دارد

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، سعیدی سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور درخصوص اینکه گفته می‌شود در شهر معمولان اقلام غذایی و مورد نیاز مردم وجود ندارد و مردم مشکلاتی دارند گفت: من صحبت همکارانمان را شنیدم و در ستاد مدیریت بحران هم بحث شد و با آقای سلیمی هم صحبت کردیم.

وی افزود: آقای سلیمی گفتند هیچ کمبودی از باب امکانات وجود ندارد و گفتند میزان اقلام دپو شده برای ۱۵ هزار خانوار است در حالی که کل جمعیت شهر معمولان چیزی قریب به ۹ هزار خانوار است.

سعیدی گفت: این در حالی است که  ۲۰ فروند بالگرد در منطقه حضور دارند و در حال توزیع اقلام و انتقال اقلام به شهر معلولان هستند.

وی گفت: به دلیل مسدود بودن راه‌های ارتباطی مشکلاتی در انتقال اقلام وجود داشته است اما آنچه مورد نیاز اصلی است همکاری خود مردم است زیرا در گذشته هم توزیع موفق اقلام میسر نمی‌شده است مگر با همکاری خود مردم و من به مردم می‌گویم که مطمئن باشند که اجناس به دست‌شان خواهد رسید.

سخنگوی سازمان مدیریت بحران گفت: همکاران ما در هلال احمر پروتکلی دارند که امکان ندارد فردی را بدون آذوقه بگذارند و اقلام را به دستش نرسانند.

وی افزود: بار دیگر تکرار می‌کنیم که بیش از آنچه مردم در آنجا حضور دارند مایحتاج وجود دارد اما توزیع درست آن همکاری خود مردم را می‌طلبد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

معمولان اقلام

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.