عبدالملک حوثی: خیزش مردمی از عراق و سوریه در برابر هجمه تکفیری‌ها حمایت کرد

رهبر انصارالله یمن تأکید کرد که تحرک مردمی در قبال دشمن از عراق و سوریه در برابر هجمه تکفیری‌ها حمایت کرد.

به گزارش خبرآنی، به نقل از پایگاه خبری المنار، عبدالملک حوثی، رهبر انصارالله یمن در سخنانی به مناسبت سالگرد شهید حسین بدرالدین حوثی، بنیانگذار این جنبش گفت: تکفیری‌ها و نظام عربستان و امارات به ابزارهایی در دست آمریکا تبدیل شدند و برای اجرای طرح‌های آمریکا تلاش می‌کنند اما در نهایت آمریکا آن‌ها را کنار خواهد گذاشت و هیچ تلاشی برای جلب منافعشان نخواهد کرد. نظام عربستان و امارات به رغم حمایت‌های مالی که از آمریکا به عمل می‌آورند و به رغم ائتلافشان با اسرائیل خود مورد هدف قرار می‌گیرند و منافعشان محقق نخواهد شد.

وی گفت: آمریکا با تمامی ابزارها و مزدواران وارد جنگی علیه امت اسلام شده است و از مشکلات داخلی کشورهای اسلامی علیه آن‌ها سوءاستفاده می‌کند.

رهبر انصارالله گفت: تحرکات مردمی مثل تحرکات حزب الله و گروه‌های فلسطینی مفید بودن خود را در مقابله با دشمن صهیونیستی ثابت کرده است. تجربه خیزش مردمی برای مقابله با دشمن همان تجربه‌ای است که ایران را قدرتمند کرده و از عراق و سوریه در برابر هجمه تکفیری‌ها حمایت کرد. نظام‌ها اگر از مردم خود جدا شوند و آن‌ها را نادیده بگیرند ضعیف می‌شوند. چنین نظام‌هایی در خدمت اسرائیل و آمریکا هستند. منفعت کنونی جهان اسلام این است که خود را از زیر بار تسلیم شدن و تبعیت از دیگران بیرون بکشد.

وی تأکید کرد: اصطلاح گاو شیرده که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا آن را به کار برده همان دیدگاه واشنگتن در قبال اعرابی است که از این کشور حمایت مالی می‌کنند و خود را تسلیم آن کرده‌اند.

رهبر انصارالله از نظام‌های عربی مزدور به شدت انتقاد کرد و گفت: بعد از موضع ترامپ درباره جولان نهایت کاری که نظام‌های مزدور می‌توانستند انجام دهند این بود که بیانیه‌ای ملایم را با این مضمون که جولان سوری و فلسطین عربی است، صادر کنند. کسانی که با آمریکا و اسرائیل مقابله می‌کنند با نظام‌های مزدور نیز با تمامی ابزارهای ممکن در یمن، فلسطین و لبنان مقابله خواهند کرد.

انتهای پیام

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.