کمبود تجهیزات پزشکی در مناطق سیل‌زده نداریم

محمد مهدی علاالدین رئیس اداره تامین و نگهداشت اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی در گفت‌وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس درخصوص وضعیت تجهیزات پزشکی مورد نیاز مناطق سیل‌زده کشور اظهار داشت: نظر به اهمیت موضوع تامین تجهیزات و ملزومات پزشکی، اداره تامین و نگهداشت اداره کل تجهبزات پزشکی و دانشگاه های علوم پزشکی قبل از شروع تعطیلات نوروزی تدابیر ویژه ای در این خصوص اندیشدیند و با بروز سیل در تعطیلات تاکنون کمبودی در زمینه تجهیزات و ملزومات پزشکی اعلام نشده است.

رئیس اداره تامین و نگهداشت اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی گفت: طی روزهای گذشته اعلام کمبود از سوی دانشگاه های علوم پزشکی به جز موردی که از طریق استان‌های مجاور رفع گردید گزارش نشده است.

علاالدین توضیح داد: با توجه به شرایط جوی روزهای قبل و رخداد سیل در اکثر استانهای کشور اعلام کمبود از سوی دانشگاه‌های علوم پزشکی و مراکز درمانی اعلام نشده و کارشناسان اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی به صورت آماده باش در حال بررسی و پایش هرگونه موردی در این خصوص می باشند.

وی افزود: اتحادیه بازرگانان و واردکنندگان تجهیزات پزشکی و همچنین انجمن تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی نیز طی پیامی، اعلام آمادگی خود را در خصوص تامین هر گونه کمبودی در تجهیزات و ملزومات پزشکی برای سیل زدگان اعلام کردند.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.