دستور جدید جهانگیری به وزیر کشور برای کمک به سیل‌زدگان

به گزارش حوزه دولت ‌پایگاه خبری خبرآنی، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور در گفتگویی با بیان اینکه تشدید بارش‌ها و جاری شدن سیلاب زندگی مردم را در استان‌های مثل لرستان تحت تاثیر قرار داده است، گفت: سفر بنده به استان‌های در معرض خطر سیل برای آن بود که به حل مشکلات مردم کمک کنم.

 

وی افزود: صبح امروز با همه فرمانداران لرستان درباره آخرین وضعیت تلفنی گفتگو کردم و خوشبختانه همه آنها اظهار کردند که بر اوضاع مسلط هستند و امیدوارم وضعیت به همین شکل با تسلط مدیریت شود. به وزیر راه و شهرسازی که همراه ما بود دستور دادم برای کمک به مدیریت اوضاع در کنار استاندار لرستان بماند و به وزیر کشور نیز دستور دادم امکانات و تجهیزات شهرداری‌های شهرهای بزرگ را برای کمک به مناطق سیل‌زده بسیج و اعزام کنند.

جهانگیری همچنین در ادامه سفر به استان‌های غربی و جنوبیِ در معرض بارش‌های سیل‌آسا، پس از لغو امکان پرواز هواپیما و سفر به ایلام، از مسیر زمینی عازم اندیمشک در استان خوزستان شد.

وی در طول مسیر از چندین ایستگاه نیروهای امدادی از جمله پلیس راهور، هلال احمر و نیروهای راهداری بازدید و با ایشان گفتگو و از زحمات و تلاش‌های آنها قدردانی کرد.

معاون اول رئیس جمهور همچنین با حضور در یکی از سیاه چادرهای برپا شده از سوی عشایر در حاشیه جاده از نزدیک با ایشان گفتگو و در جریان مسایل و مشکلات آنان قرار گرفت و دستوراتی برای پیگیری مشکلات ایشان صادر کرد.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.