کاهش 12درصدی سرقت در 5 روز ابتدای سال/ اتخاذ تدابیر مناسب برای روبرو شدن با سیلاب احتمالی در پایتخت

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس سردار حمید هداوند جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ اعلام خبر فوق اظهار داشت: از آغاز رزمایش نوروزی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ تاکنون، میزان سرقت ها در شهر تهران 12درصد کاهش یافته و این در حالی است که میزان کشفیات سرقت در همین مدت نسبت به مدت مشابه سال قبل 19درصد افزایش داشته است. 

وی گفت :با تلاش همکارانم در پلیسهای تخصصی ضمن ایجاد نظم بخشی در محله های شهر تهران، پاکسازی معتادان از حاشیه بزرگراه ها، احضار و دستگیری سارقان سابقه دار، استعلام گیری از مشخصات خودروهای عبوری  و پارک شده در خیابان و کنترل افراد مظنون از جمله اقداماتی است که در طول ایام نوروز 98 انجام می شود. 

سردار هداوند تصریح کرد :در این مدت 26هزار نیروی انتظامی مورد استفاده قرار می گیرند که در قالب 2 هزار و 411 گشت انتظامی به ارایه خدمات شهروندی می پردازند. 

این مقام ارشد انتظامی تهران بزرگ منظور از هدفمندی گشت های انتظامی را پیشگیری از وقوع جرم دانست و اظهار داشت: در این مدت ماموران مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ موفق به انهدام چند باند بزرگ قاچاق مواد مخدر شده و در این راستا بیش از 100 کیلوگرم انواع مواد مخدر از جمله حشیش کشف و قاچاقچیان به دادسرا معرفی شده اند. 

  وی گفت:طی هماهنگی های انجام شده با مرجع قضایی و همچنین روسای اتحادیه های صنفی و بر اساس تدابیر اتخاذ شده از شب گذشته رستوران ها و قهوه خانه های محدوده هایی که احتمال وقوع سیل در آن می رود، تعطیل شده تا علاوه بر حفظ جان شهروندان و مسافران از وقوع تلفات جانبی و خسارت های مالی بیشتر جلوگیری به عمل آید. 

سردار هداوند در پایان ضمن ابراز همدردی با خانواده های خسارت دیده در حوادث اخیر، خاطر نشان کرد: شهروندان با رعایت نکات ایمنی و توجه به هشدارهای هواشناسی و مدیریت ستاد بحران کشور می توانند از بروز خسارت های بیشتر برای خانواده خود و دیگران جلوگیری کنند و در صورت بروز حادثه یا مسائل انتظامی و ترافیکی می توانند ضمن تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110، مراجعه به نزدیک ترین ایستگاه نوروزی(در ایام نوروز)  یا مراجعه به نزدیک ترین کلانتری در محل، مراتب را با پلیس در میان بگذارند تا در سریع ترین زمان ممکن به موضوع رسیدگی شود.
انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.