اسناد هویتی سیل‌زدگان آسیب ندیده است/ صدور اوراق حیاتی در سه شهرستان مجاور آق‌قلا

سیف‌الله ابوترابی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، گفت: با توجه به حادثه سیل اخیر و اینکه بخش اعظمی از شهرستان آققلا به زیر سیلاب رفته است، طبیعی است که اوراق هویتی ساکنان شهر آسیب فراوانی دیده باشد.

وی ادامه داد: خوشبختانه سازمان ثبت احوال قبل از شروع سیلاب با توجه به هشدارهای داده شده تمام اسناد هویتی مردم این شهر را با طبقات فوقانی سازمان مربوطه منتقل کرده است و در نتیجه اسناد و مدارک هویتی مردم آسیب ندیده است.

ابوترابی گفت: تمهیدات لازم اندیشیده شده، وزیر کشور در منطقه سیل‌زده حضور دارد، دستور ویژه داده و بر اساس هماهنگی‌های انجام شده قرار است در شهرستان‌های اطراف آققلا به درخواست‌های مردم در زمینه ثبت تولد، مرگ، ازدواج یا طلاق آنها رسیدگی شود.

سخنگوی سازمان ثبت‌ احوال کشور گفت: به همین دلیل در شهرستان‌های گرگان، بندرترکمن و گمیشان مأموران ثبت احوال حاضر هستند تا برای صدور شناسنامه نوزاد متولد شده یا افرادی که نیاز به اوراق هویتی دارند و امکان رفتن به آققلا را ندارند رسیدگی‌های لازم را داشته باشند.

وی گفت: مأموران ثبت احوال در این سه شهرستان مستقر شده‌اند، ایستگاه سیار خواهیم داشت و چنانچه امکان حضور در کانتینر را داشته باشیم در آنجا نیز خواهیم بود تا خدمات لازم را ارائه دهیم.

ابوترابی گفت: مردم نگران اسناد هویتی  خود نباشند چرا که هیچگونه مشکلی برای آنها نخواهد بود و سازمان ثبت احوال به دغدغه‌های آنها پاسخ می‌دهد.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.