همخوانی محتوا، شکل و تنوع برنامه های فرهنگی در نمایشگاه عطر یاس/تاکید ویژه بر کودکان

به گزارش خبرگزاری فارس، مجتبی یزدانی در حاشیه افتتاح نمایشگاه عطر یاس و نوروز گاه حرم مطهر امام (ره) گفت: سال گذشته استقبال قابل توجهی از این نمایشگاه شده بود اما امسال آنچه من در روز افتتاح می بینم کیفیت بالاتر و تنوع بیشتر برنامه ها است.

وی اضافه کرد: نمایشگاه عطر یاس از دو منظر حائز اهمیت است؛ اول اینکه دروازه جنوبی ورود به پایتخت است و از سوی دیگر فضای معنوی دارد که ما باید هر دوی این مباحث را مدنظر قرار دهیم.

یزدانی افزود: ویژه برنامه های آموزشی، نقالی، بازی های کودکانه، سرگرمی ها، ویژه برنامه های بزرگداشت شهدا از جمله مواردی است که این نوروزگاه را از سایر نوروزگاه ها متمایز کرده و موجب اقبال گردشگران شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به ویژه برنامه های این معاونت به منظور استقبال از نوروز گفت: با هماهنگی با حوزه اجتماعی و سایر معاونت ها دستورالعملی تهیه شد که بر مبنای آن تلاش کردیم تهرانی نوروزی برای شهروندان و گردشگران فراهم کنیم.

وی با اشاره به کارناوال های گل، آذین بندی های مناطق، تزئین اتوبان ها، فرش گل، جنگل کاری، کاشت 1100 اصله چنار در خیابان ولیعصر و غیره گفت: تلاش کردیم تهران را نوروزی کنیم و میزبان شایسته ای برای گردشگرانی باشیم که از سراسر کشور پایتخت را مقصد گردشگری خود قرار می دهند.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.