تلاش رژیم صهیونیستی برای تغییر نتیجه رای‌گیری در شورای حقوق بشر سازمان ملل

رژیم صهیونیستی از ۲۶ کشور خواسته تا در نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل درباره حملات ارتش این رژیم علیه شرکت کنندگان در تظاهرات بازگشت در مرزهای غزه علیه این رژیم رای ندهند.

به گزارش خبرآنی، به نقل از شکبه ۷ تلویزیون رژیم صهیونیستی، "اسرائیل کاتس" وزیر امور خارجه موقت رژیم صهیونیستی در پیامی به وزرای خارجه ۲۶ کشور خواستار همراهی آنها با رژیم صهیونیستی و رای ندادن به قطعنامه محکومیت این رژیم در شورای حقوق بشر سازمان ملل شده است.

شورای حقوق بشر سازمان ملل قرار است روز پنجشنبه قطعنامه‌ای را که طی آن حملات ارتش رژیم صهیونیستی به شرکت کنندگان در تظاهرات مسالمت آمیز بازگشت در مرز غزه جنایت جنگی خوانده شده، به رای بگذارد.

به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، کمیته ویژه شورای حقوق بشر سازمان ملل در گزارشی اعلام کرده بود که ارتش رژیم صهیونیستی علیه ساکنان غزه در جریان تظاهرات های بازگشت دست به جنایت جنگی زده و عاملان این جنایت ها باید مجازات شوند.

از مارس سال گذشته تاکنون ارتش رژیم صهیونیستی هر بار که ساکنان نوار غزه در راستای بهبود اوضاع معیشتی خود و لغو محاصره ظالمانه ۱۳ ساله دست به تظاهرات زدند، با شلیک مستقیم گلوله های جنگی به مقابله با آن ها پرداخته که تاکنون طی آن نزدیک به ۲۸۰ فلسطینی به شهادت رسیده و بیش از ۲۹ هزار نفر دیگر زخمی شدند که حال بسیاری از آن ها وخیم است و ده ها نفر هم معلول یا قطع عضو شده اند.

انتهای پیام

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.