درخواست پلمپ 5 دفتر غیرمجاز در آغاز سفرهای نوروزی

به گزارش خبرنگار گردشگری خبرگزاری فارس، معاون گردشگری استان تهران با اعلام اینکه شکایات مسافران در آغاز سفرهای نوروزی منجر به مکاتبه برای پلمپ 5 دفتر غیر مجاز به پلیس اماکن شد از شهروندان خواست خرید بسته های سفر را تنها از دفاتر خدمات مسافرتی دارای مجوز بند ب انجام دهند.

شهرام علیمحمدی معاون گردشگری استان تهران گفت: بیش از 2100 دفتر خدمات مسافرتی دارای مجوز در شهر تهران فعالیت می کند که این تعداد  پاسخ گوی نیاز جمعیت مسافران در استان تهران است.

علیمحمدی با تاکید بر اینکه رعایت حقوق مسافران خط قرمز معاونت گردشگری است گفت: برخورد قانونی با دفاتر غیر مجاز از الویت های ستاد اجرایی خدمات سفر است.

وی تأکید کرد: به مجریان سفر هشدارهای لازم را داده‌ایم که موظف به رعایت تعهدات قرارداد با گردشگران هستند. در این راستا، به مدیران دفاتر خدمات مسافرتی تأکید شده که فقط خدمات قابل اجرا را به مسافران تعهد بدهند و از تبلیغات غیرواقعی پرهیز کنند.

 معاون گردشگری استان تهران گفت: دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر استان به نشانی خیابان کریم خان زند – خیابان استان نجات الهی جنوبی – نبش خیابان ارشد در تمام ایام عید پاسخ گوی شکایات مردمی است.

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.