تقدیر حزب الله لبنان از عملیات مقاومت فلسطین در کرانه باختری

حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای عملیات قهرمانانه ملت فلسطین و گروه‌های مقاومت در "سلفیت" را تبریک گفت.

به گزارش خبرآنی، به نقل از شبکه المنار، حزب‌الله لبنان در این بیانیه مجری شجاع عملیات سلفیت را که "نشان داد جوانان فلسطینی با استفاده از تمامی ابزارها و شیوه‌های ممکن، مصمم به دفاع از خود و آزادسازی سرزمینش است" ستود و افزود: مجری عملیات سلفیت حامل این پیام برای جهانیان بود که علی‌رغم پیدایش نسل‌های مختلف اما فلسطینیان در پایبندی به حق خود اهمال نخواهند ورزید.

حزب‌الله تاکید کرده است: عملیات سلفیت جهشی در پیشرفت شیوه‌های مقاومت و توانایی آن برای نفوذ به مراکز امنیتی رژیم صهیونیستی است. این عملیات تاکید کرد که نیروهای مقاومت قدرت انتخاب زمان و مکان برای اجرای برنامه‌های خود را دارند و تشدید تجاوزات اسرائیل بدون پاسخ نمی‌ماند.

در این بیانیه آمده است:  ملت فلسطین بار دیگر تأکید کرد که ادعای معامله قرن مرده متولد شده و آینده فلسطین، آزادی و استقلال و طرد اشغالگری است و وعده‌های ترامپ و مزدورانش در منطقه نمی‌تواند این حقیقت را تغییر دهد.

در عملیات مقاومتی روز یکشنبه در سلفیت واقع در کرانه باختری، دو نظامی اسرائیلی کشته شده و دستکم چهار و به گفته برخی منابع شش تن دیگر زخمی شدند.

در این عملیات، جوانی فلسطینی نخست با سلاح سرد به یک نظامی اسرائیلی حمله و وی را زخمی کرد سپس اسلحه وی را به غنیمت گرفته و با نظامیان اسرائیلی درگیر شد که در این درگیری ۴ تن از آنان را زخمی کرد و به سلامت از محل گریخت. دو تن از این نظامیان بر اثر شدت جراحات وارده کشته شدند.

این جوان فلسطینی در دو منطقه دیگر با نظامیان اسرائیلی درگیر شد و اقدام به تیراندازی به سمت اشغالگران صهیونیست کرد که طی آن نیز چند تن دیگر زخمی شدند.

پایگاه خبری عبری زبان ۰۴۰۴ صبح دوشنبه اعلام کرد که "اخیعاد اتنگر" خاخام تندرو یهودی که در این عملیات زخمی شده بود، بر اثر شدت جراحات وارده کشته شد.

انتهای پیام

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.