شهرستان ری متحمل سرریز مشکلات تهران/ استفاده از ظرفیت و توانمندی جوانان

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری فارس، جلسه شورای اداری شهرستان ری با حضور محسنی بندپی استاندار تهران، سید فرید موسوی نماینده مردم پایتخت در مجلس، جمالی پور فرماندار ویژه این شهرستان،  آیت الله شاهچراغی امام جمعه ری و اعضای این شورا در محل فرمانداری ویژه شهرستان ری برگزار شد.

سید فرید موسوی عضو مجمع نمایندگان استان تهران در این جلسه ضمن اشاره به مشکلات و معضلات مبتلابه شهرستان ری اظهار داشت: این شهرستان متاسفانه سرریز مشکلات را متحمل شده و تقریبا تلاش‌های وافر و عملیاتی را از سوی دستگاه‌ها در این راستا شاهد نیستیم.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یکی از مشکلات و معضلات فرسایشی مردم در شهرستان ری مسئله اختلاف شهرداری تهران و بخش شمالی این شهرستان در حوزه مدیریتی بوده که تقاضای ما از دولت محترم و استاندار پرتلاش استان تهران پیگیری این ماجرا است. البته با همراهی و همسویی که امروز میان اعضای شورای شهر تهران و دولت محترم شاهد هستیم امیدواریم در دهه پنجم انقلاب شاهد حل و فصل این مسئله در اسرع زمان باشیم.

وی افزود:  یکی از دغدغه های ما در حوزه شهرستان ری تقسیم عادلانه اعتبارات و بودجه است که بدون تردید شاهد اقدامات و تلاشهای نماینده عالی دولت در این راستا خواهیم بود.

موسوی یادآور شد: امیدواریم با همت و تلاش همه مسئولان شاهد تزریق نشاط و پویایی و تحرک در میان آحاد جامعه بوده و بتوانیم با توطئه‌های استکبار در راستای بی اعتماد سازی و پمپاژ یاس در جامعه مقابله کنیم.

عضو مجمع نمایندگان استان تهران ادامه داد: از اقداماتی که می‌تواند در راستای اعتماد سازی و تزریق نشاط در جامعه ایفای نقش کند استفاده از ظرفیت و توانمندی جوانان است که امیدواریم در ادارات و دستگاه‌های شهرستان ری به صورت واقع بینانه و عملیاتی شاهد توجه و اهتمام ویژه به ظرفیت و داشته‌های جوانان این منطقه باشیم

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.