اشتراک ظرفیت خدمات داوطلبانه با سازمان‌های مردم‌نهاد/ رونمایی از سامانه جدید جوانان و داوطلبان

به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، محمد نصیری در نشست خبری اظهارداشت: بزرگترین سرمایه هلال احمر قانون امکان استفاده از خدمات داوطلبانه است و کمتر دستگاهی در کشور وجود دارد که چنین قابلیتی داشته باشد.

وی افزود: چندی پیش رئیس صلیب سرخ چین برای بازدید مهمان هلال احمر بود و از آمار داوطلبان ایران اظهار تعجب کرد چرا که این کشور با بیش از یک میلیارد جمعیت کاندید فعالیت داوطلبانه ندارد.

رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر از رونمایی سامانه مشترک سازمان جوانان و داوطلبان هلال احمر در اردیبهشت ماه سال آینده خبر داد و گفت: امکان عضویت داوطلبانه و پیگیری آن از طریق این سامانه امکان پذیر است.

نصیری بیان داشت: بزرگترین سازمان مردم نهاد که اکنون از خدمات داوطلبانه استفاده می‌کند محک است که طی تفاهم نامه میخواهیم داوطلبان را به سازمان‌های مردم نهاد مختلف معرفی کنیم و اشتراک ظرفیت خدمات داوطلبانه با سازمان‌های مردم‌نهاد صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه فرصت چندانی برای ارائه خدمات داوطلبانه به مردم نداده‌ایم، گفت: این موضوع مورد توجه ما قرار گرفته است.

نصیری اعلام کرد: از سال آینده یک ردیف اعتباری توسط کمیسیون تلفیق به سازمان داوطلبان به اعتبار ۱۰ میلیارد تومان جهت کمک به حوزه دارویی اختصاص یافت.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.