آمار تصادفات در مسیرهای روستایی افزایش یافته است

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، مهدی جمالی‌نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی کشور در حاشیه نشست مشترک شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور و کمیسیون ایمنی راه‌ها در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در طول دهه اخیر میزان تلفات جاده‌ای برون‌شهری و درون‌شهری کاهش یافته است،‌گفت: ولی متاسفانه در سال گذشته آمار بالا رفت که نشان می‌دهد که همه باید به گوش باشیم. 

وی افزود: امروز برای اولین‌بار بود که وزیر کشور در ارتباط با موارد هماهنگی ترافیک شهرهای کشور ورود یافتند. لذا بر همین اساس باید استانداران، فرمانداران و بخشداران به جد پیگیر موارد ابلاغ شده باشند. 

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی کشور اظهار داشت: در شهرهای تهران، شیراز، مشهد و اصفهان میزان تلفات افزایش یافته و باید همگی تلاش کنیم تا از آمار تلفات و مصدومان بکاهیم. 

جمالی‌نژاد بیان کرد: در حوزه روستایی افزایش تلفات بیشتر بوده است زیرا برخی از جاده‌های روستایی ما به تازگی آسفالت شده و خودروها با سرعت زیاد عبور می‌کنند؛ لذا بهتر است همه دستگاه‌ها علی‌الخصوص استانداران، فرمانداران و بخشداران برای کاهش تلفات ورود پیدا کنند. جلسه  امروز عزم جدی مدیران کشور را برای کاهش میزان آمار تصادفات نشان می‌دهد و در همین زمینه شهرداران نیز اقداماتشان ارزیابی خواهد شد. 

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.