مردم محور اصلی کاهش آسیب‌ها و تصادفات

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، عبدالرضا رحمانی‌فضلی در حاشیه نشست مشترک شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور و کمیسیون ایمنی راه‌ها در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در جلسه امروز وزیر راه و شهرسازی و همچنین سایر دستگاه‌های اجرایی حضور داشتند، گفت: امروز مروری بر برنامه‌ها و اقدامات شد تا اگر توصیه‌ای وجود دارد به آن تاکید شود.

وی گفت: استانداران و فرمانداران باید در همه شهرها و استان‌ها مصوبات مربوط به پیشگیری از تصادفات و کاهش آن را به خوبی اجرایی کنند و همچنین مسئولیت دارند در شورای تامین و سایر شوراها به بررسی موارد موجود بپردازند.

وزیر کشور ادامه داد: در این جلسه مشخص شد تا دستگاه‌هایی که به خوبی عمل می‌کنند تشویق شوندو همچنین اگر در اقدامات دستگاهی کمبودی مشاهد شد تنبیه خواهند شد؛ به پلیس ابلاغ شد که به متخلفین رحم نکنند و بخشیدنی در کارشان نباشد زیرا هر نوع لطف به این افراد ظلمی به سایر افراد است.

رحمانی فضلی در پایان گفت: ما همه اقدامات را انجام دادیم ولی محور این اقدامات خود مردم هستند  لذا باید در سفرها به گونه‌ای قوانین و مقررات را رعایت کنند تا ایام خوبی را شاهد باشند و همه افراد با خوشحالی وارد سال 98 شوند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

تصادفات

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.