خدمت‌رسانی ۶۶۲ دفتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +10) در نوروز

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار احمد دولتخواه معاون فناوری و اطلاعات نیروی انتظامی در تشریح این خبر، اظهار داشت: در ایام تعطیلات نوروزی و در راستای خدمت‌رسانی مطلوب به هموطنان عزیز، دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +10) فعال و به صورت شیفتی آماده ارائه خدمات هستند.

وی بیان کرد: ارائه خدماتی مانند اجرائیات (صدور برگه خلافی)، رسیدگی به تخلفات رانندگی، صدور گذرنامه، گواهینامه و تمدید آن، مشمولان نظام وظیفه، اماکن عمومی و سایر خدمات الکترونیک انتظامی در این دفاتر انجام می شود.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در تعطیلات نوروزی دفاتر خدمات الکترونیکی انتظامی برای ارائه خدمات به هموطنان و مسافران نوروزی از ساعت 9 الی 14 هر روز به صورت شیفتی مشغول ارائه خدمات به شهروندان هستند.

سردار دولتخواه یادآور شد: در راستای افزایش رضایت مندی هموطنان عزیز و مسافران نوروزی، تیم‌های ارزیاب وظیفه بازرسی از نحوه خدمات دهی دفاتر را بر عهده دارند، برهمین اساس شهروندان می‌توانند برای ارائه گزارش، انتقادات، پیشنهادات و یا رفع مشکلات از نحوه خدمت‌رسانی دفاتر پلیس + 10 با شماره تلفن 88885419 بازرسی شرکت پژوهش  یا سامانه شکایات مردمی 197 تماس بگیرند.

 معاون فناوری و اطلاعات ناجا در خاتمه گفت: 1069 دفتر خدمات الکترونیک انتظامی در سراسر کشور فعالیت دارند که از این تعداد 622 دفتر در قالب شیفت بندی ایام نوروز آماده ارائه خدمات به هموطنان هستند.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.