لشگری: تشویق کنشگران اقتصادی بر رعایت قوانین، وظیفه تعزیرات است/ رییسی: تشدید نظارت و بازرسی بهداشتی بر مکان‌های حساس

به گزارش خبرگزاری فارس، آرش لشگری مدیرکل حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان تعزیرات حکومتی در مانور برنامه سلامت نوروزی دانشگاه های علوم پزشکی با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش در خصوص امنیت انسانی و اهمیت حوزه بهداشت، غذا و دارو سخنرانی و تاکید کرد: یکی از وظایف اصلی سازمان تعزیرات حکومتی تشویق کنشگران اقتصادی بر رعایت قوانین است.

وی گفت: همه ما موظفیم استاندارد های بین المللی در برای تضمین سلامت مردم رعایت کنیم.

لشگری با اشاره به انجام بازدیدهای مشترک بیان کرد: این اقدامات با هدف حمایت از حقوق مصرف کنندگان انجام می‌شود و نکته مهم در این راستا قاطعیت در اجرای احکام و برخورد با متخلفین است.

وی تصریح کرد: گشت های مشترک تعزیرات حکومتی به مناسبت نوروز از 7 اسفند سال جاری آغاز و تا 16 فروردین سال 98 ادامه دارد و تعداد نیروی انسانی در این طرح نسبت به سنوات گذشته 3 و نیم برابر شده است.

همچنین رییسی معاون بهداشت، وزارت بهداشت و درمان گزارشی از عملکرد این حوزه در نوروز 97 ارائه و بیان کرد: در نوروز گذشته بیش از 900 هزار بازدید انجام شده است و حدود 20 هزار بازدید مشترک با همکاری سازمان های ذیربط صورت گرفته که جای تقدیر دارد و شما پشتوانه مردم و مرزبانان سلامت کشور هستید.

معاون بهداشت، وزارت بهداشت ضمن قدردانی از همکری سازمان های همکار از جمله سازمان تعزیرات حکومتی، اظهار کرد: سلامت حق همه مردم است و همه سازمان ها می بایست با همکاری بین بخشی سلامت مردم را تضمین کنید.

وی ضمن تشکر از همکاری سازمان های متولی سلامت بویژه همکاران انتظامی و قضایی، اولویت های حوزه بهداشت در ایام نوروز را برشمرد و افزود: امسال نظارت و بازرسی بهداشتی بر مکان های حساس تشدید و استفاده از دفاتر خدمات سلامت توسعه می یابد.

معاون بهداشت وزارت متبوع خاطر نشان کرد: به مردم این اطمینان را می دهیم که سامانه رسیدگی به شکایات مردمی وزارت بهداشت ( سامانه 190) در تمام ایام سال به ویژه در ایام نوروز به صورت شبانه روزی فعال می باشد.

مانور مدیریت مهندسی بهداشت محیط در سلامت نوروزی با تشدید نظارت روز دوشنبه 20 اسفندماه با حضور نمکی وزیر بهداشت،کوهپایه زاده سرپرست دانشگاه، لشکری مدیرکل سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان، معاونین دانشگاه و هیئت همراه، کارشناسان بهداشت و نمایندگان سازمانهای متولی در مرکز همایش های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.