به‌گونه‌ای عمل کنید که شائبه طرفداری از گروه یا فردی ایجاد نشود

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری فارس، شکراله حسن بیگی معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران در نشست منطقه ای معاونین و مدیران کل حوزه سیاسی؛ امنیتی و اجتماعی استانداری در شرق استان تهران که در شهرستان دماوند برگزار شد، گفت: اگر ذره ای از اعتقادات مسئولان نسبت به مبانی دینی و مذهبی و اصول اسلامی کم شود در انجام وظایف خود دچار مشکل خواهید شد.

وی با بیان اینکه  در امور شهرستانی از ظرفیت احزاب استفاده و تعادل و میانه روی را رعایت کنید گفت: جهت حفظ جایگاه فرماندار به عنوان نماینده عالی دولت، باید همه امورات شهرستانی با هماهنگی فرماندار انجام شود و نا هماهنگی های موجود در صدور مجوزها  با پیگیری های استانداری در حال رفع شدن است.

به گفته حسن بیگی؛در ایام عید با رصد بازار، معیشت مردم را مدنظر داشته باشید و مشکلاتی که در سطح شهرستان هست با مدیریت قابل حل شدن است.

وی ادامه داد؛فرمانداران و بخشداران در خط مقدم مقابله با مشکلات و مسایل هستند و فرمانداران علاوه بر کارهای روزمره در هر شهرستان به فراخور ظرفیت ها؛ کار نو و شاخصی را انجام دهید.

حسن بیگی عنوان کرد: بر اساس هماهنگی وزارت کشور و براساس تایید شورای نگهبان، یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و اولین میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در تاریخ ۲ اسفند سال آینده برگزار خواهد شد.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران ادامه داد: رصد فضای انتخاباتی و فعالیت های انتخاباتی از ماه های گذشته در شهرستان ها آغاز شده و فرمانداران ضمن در نظر داشتن این امر، این موارد را به ما گزارش کنند.

وی ادامه داد: طوری عمل کنید که شائبه طرفداری از گروه یا فردی به جامعه متبادر نگردد و مردم به ما به عنوان مجری قانون و برگزار کننده انتخابات اطمینان کنند.

به گفته حسن بیگی؛با توجه به تأکیدات وزیر کشور و جلوگیری از تخلفات فرماندارانی که قصد ورود به انتخابات را دارند، می‌بایست قبل از مدت اعلامی وزارت کشور استعفا بدهند.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.