توضیحات معاون وزیر کشور درباره همایش فرمانداران سراسر کشور

به گزارش خبرنگار حوزه دولت ‌پایگاه خبری خبرآنی، همایش فرمانداران سراسر کشور که از 14 اسفند در محل وزارت کشور آغاز شده بود، صبح امروز با حضور «عبدالرضا رحمانی فضلی» وزیر کشور پایان یافت.

«جمال عرف» معاون سیاسی وزیر کشور در حاشیه اختتامیه این همایش در جمع خبرنگاران گفت: ما سالانه جلساتی را برای همفکری و هم‌افزایی  نمایندگان دولت در استا‌ن‌ها و شهرستان‌ها برگزار می‌کنیم که امسال این همایش با تدبیر جدید و به مدت 3 روز برگزار شد.

وی افزود: هدف ما این بود که این همایش به صورت کارگاه برگزار شود، از این رو در روز نخست، 7 کارگاه برگزار شد و موضوعات سیاسی، امنیتی، اجتماعی و اقتصادی در آن کارگاه‌ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت. 

معاون سیاسی وزیر کشور با بیان اینکه تلاش داریم صف و ستاد در این وزارتخانه را به گفتگو و تعامل متقابل برسانیم، اظهار کرد: بر اساس آمار، تقریباً یک سوم از فرمانداران ما در مباحث شرکت و موضوعات خود را مطرح کردند. فرمانداران ما در صف هستند و در شهرستان‌ها به عنوان نمایندگان دولت فعالیت می‌کنند.

عرف تصریح کرد: فرمانداران سوالات خود را در این همایش مطرح کردند و معاونین وزارت کشور به آن سوالات پاسخ دادند. اکنون نیز وزیر کشور در حال جمع‌بندی مباحث است و ابتکار امروز ما برگزاری تریبون آزاد است.

این خبر تکمیل می‌شود...

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.