کوشنر درخواست رسمی برای رد شکایت کمیته ملی دموکرات‌ها تنظیم کرد

اسناد دادگاه نشان می‌دهد که داماد و مشاور ارشد رئیس جمهور آمریکا شکایت کمیته ملی دموکراتها را به چالش کشیده است؛ شکایتی که در آن داماد رئیس جمهور آمریکا به همکاری با جاسوس‌های روس و حمایت از هک کردن ادعا شده سرورهای کمیته ملی دموکرات متهم شده است.

به گزارش خبرآنی، در آوریل سال ۲۰۱۶ میلادی کمیته ملی دموکراتها شکایتی را علیه روسیه، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، کمپین ترامپ و برخی از اعضایش، وب سایت افشاگر ویکی‌لیکس و تجار روس و همچنین دیگر افراد مرتبط با مداخله ادعا شده در انتخابات ۲۰۱۶ میلادی آمریکا تنظیم کرد.

در این سند آمده است: خواهان تاکید دارد که جارد کوشنر، داماد و مشاور ارشد ترامپ به عنوان بخشی از نزدیکان ترامپ به ارتباطات مشکوک با جاسوس‌های روس و پیشنهاد نوع نامشخصی از حمایت فعالانه از هک کردن و انتشار فایل‌های کمیته ملی دموکراتها متهم شده است اما اصلاحیه خواهان در ارائه حتی یک سند معتبر برای ادعایش که نشان دهد کوشنر مرتکب اشتباهی شده، ناکام بوده است.

براساس گزارش خبرگزاری اسپوتنیک در این سند آمده است کوشنر اذعان کرده که پیشنهاد تشکیل یک کانال ارتباطاتی امن میان روسیه و تیم گذار ترامپ پس از انتخابات ۲۰۱۶ میلادی را مطرح کرده و در نشست صورت گرفته در برج ترامپ شرکت داشته است. با این حال وکلای دفاع اعلام کردند که هیچ یک از این اقدامات دال بر هدف غیرقانونی مشترکی نیست.

ترامپ و کرملین ادعای مربوط به تبانی را رد کردند و مسکو اتهام مداخله در انتخابات ۲۰۱۶ میلادی آمریکا را پوچ و مضحک خوانده است.

انتهای پیام

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.