برگزاری همایش «مدرسه ایرانی- معماری ایرانی» از فردا در یزد

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری فارس، محمدرضا عارفی  مدیرکل نوسازی مدارس استان یزد اظهار کرد: هشتمین همایش و نمایشگاه ملی و اولین همایش بین‌المللی «مدرسه ایرانی- معماری ایرانی» به‌منظور احیای معماری اسلامی ایرانی با رعایت الگوهای بومی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این همایش باهدف احیای معماری ایرانی در فضاهای آموزشی کشور به‌عنوان میراث ماندگار برای آیندگان که از یک دهه گذشته به‌صورت مستمر در دستور کار سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور قرارگرفته است و برای هشتمین دوره در تراز سند برنامه زیر نظام تأمین فضا، تجهیزات و فناوری به میزبانی استان یزد برگزار می‌شود.

مدیرکل نوسازی مدارس استان یزد بابیان اینکه فعالیت کادر اجرایی این همایش از ۶ ماه قبل با راه‌اندازی کمیته‌های تخصصی آغازشده است، گفت: تدوین سطوح مختلف دانشجویی، سازمان نوسازی مدارس کشور، مهندسین مشاور و بخش آزاد و ادارات کل تابعه از دیگر ویژگی‌های برگزاری این دوره همایش ملی مدرسه ایرانی است.

عارفی با اشاره به برگزاری این همایش از 14 تا 16 اسفندماه امسال، تصریح کرد: آخرین‌مهلت ارسال چکیده مقالات تا 10 آذر 97، ارسال متن کامل مقالات تا 10 دی‌ماه و مهلت ارسال طرح‌ها تا 15 بهمن‌ماه امسال بوده است.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.