توجه ویژه تمامی مسئولین استان برای حل مشکلات نوجوانان در همه ابعاد

به گزارش خبرگزاری فارس، معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور در اموربانوان وخانواده به همراه سرمست استاندار قم و هاشمی معاون سیاسی وامنیتی استاندار، داودی معاون دادستان و قضات ناظر بر زندان در معیت سید علی تهامی مدیرکل زندان‌های استان قم از بخش‌های مختلف و فعالیت‌های کانون اصلاح و تربیت و اردوگاه حرفه آموزی وکاردرمانی قم بازدید نمودند.

در بدو ورودخانم ابتکاربه کانون قم گروه سرود مددجویان در مدح حضرت امام رضا علیه السلام پرداخته و احدی از نوجوانان کانون به نمایندگی از مددجویان ضمن عرض خیر مقدم وخوش آمدگویی از اوضاع واحوال زندگی ایشان در جامعه و تغییر مسیر زندگی‌شان در کانون مطالبی را عنوان نمود.

ابتکار با برخوردی صمیمانه و مادرانه با تک تک مددجویان صحبت نموده و از وضعیت فردی، خانوادگی، اجتماعی آنان مطلع و خواستار توجه ویژه تمامی مسئولین استان برای حل مشکلات نوجونان و رسیدگی در تمامی ابعاد شدند.

در این بازدید سید علی تهامی مدیرکل زندان‌های استان قم گزارش مبسوطی از روند بازسازی کانون قم و اعمال تغییرات برای تلطیف فضای کانون و شباهت آن با مدرسه آموزشی، شبانه روزی وهمچنین فعالیت‌های فرهنگی، آموزشی، ورزشی، بهداشتی و اشتغال کانون ارائه نمودند.

در این بازدید کلیه قسمت‌های کانون از جمله فضای خوابگاهی، سالن عذا خوری،کتابخانه، سالن ورزشی،کارگاه فنرسازی،کلاس‌های آموزشی وحرفه آموزی و همچنین اماکن پشتیبانی کانون اعم از آشپزخانه صنعتی،نانوایی مورد بازدید قرار گرفت.

در ادامه ابتکار در بازدید از بند نسوان با زندانیان بند نسوان ملاقات چهره به چهره نمود و از کارگاه‌های اشتغال، آموزش فنی و حرفه ای، سالن ورزشی و سایر بخش‌های بند نسوان بازدید نمودند.

در پایان  این دیدار ابتکار از مدیران، مسئولین و مددکاران به خاطر خدمات ارائه شده در بخش‌های نوجوانان، ورزش، آراستگی کارگاه‌ها و بند و امور بهداشتی اندرزگاه نسوان و تنوع غذا تقدیر و تشکر نمودند.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.