انسان دوستی ایرانیان فرهنگ بالای نیاکان را زنده نگه داشته است

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری فارس،  با حضور عیسی فرهادی معاون استاندار و فرماندار تهران، شهرداری منطقه ۱۳، رییس کلانتری ۱۲۸ ، هنرمندان، خسرو معتضد مورخ برجسته کشور و  قهاری همسر شهید قیصری پایگاهی دیگر برای انجام امور خیر در جهت رفع فقر فرهنگی و مالی مردم در جنوب پایتخت افتتاح شد.

فرهادی در این مراسم ضمن تحسین مجموعه فرهنگی و خیریه افزود: کشور در بسیاری از حوزه ها نیاز به امور خود جوش کمک به همنوع  دارد و خدمت به مردم توفیقی بس بزرگ است.

وی افزود: گاهی عده ای اندک همانند تیم فوتبال کاری بزرگ میکنند و عده ای فراوان همچون تماشاچیان استادیوم از فعالیت آنها بهره و لذت میبرند، حال که تعدادی اندک از جوانان کارهای بزرگ میکنند و دیگران منتفع میشوند‌ باید حمایت شوند.

معتضد نیز دقایقی سخن از فرهنگ بالای انسان دوستی ایرانیان از هزاران سال پیش تا کنون کرد و اشاره داشت این مجموعه فرهنگ بالای نیاکان را زنده نگه داشته است.

قهاری همسر شهید و بانی ساختمان نیز اعلام داشت به نیابت از همسر  شهید خود در راستای رفع فقر مالی و فرهنگی مردم منطقه این تصمیم را گرفته و انشالله مورد رضای خدا و خشنودی شهید والامقام واقع شود.

این اتفاق مبارک با ولادت حضرت زهرا (س) برکت گرفت و مورد استقبال اهالی منطقه واقع شد.

موسسه خیریه دستان پرمهر منجی با مدیریت محمد قیصری و جمعی از شرکت های هنری شیدای عشق، موسسه تفریحی تورپلاس، موسسه فرهنگی نگاه نو، موسسه خیریه دستان پرمهر منجی، و... فعال و دارای رزومه مفید و موثر چندساله است.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.