جشن ویژه دو هزار کودک‌کار و خیابان در برج میلاد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس، جشن بوی کاغذ رنگی برای کودکان کار و خیابان پایتخت با حضور برخی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران، محمدرضا جوادی یگانه معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، مدیرعامل و معاونین سازمان رفاه خدمات و مشارکت های اجتماعی در مرکز همایش های برج میلاد برگزار شد.
سید نجم الدین محمدی، مدیرعامل این سازمان ضمن تبریک پیشاپیش سال جدید و ابراز امیدواری برای سپری کردن یک روز پر نشاط در این آیین اظهار داشت : یقینا بسیاری از شما نان‌آوران کوچک خانواده هایتان هستید؛ اما هرگز از درس خواندنتان غافل نشوید.

وی افزود : آموزش، بازی و سرگرمی حق طبیعی شماست؛ آرزوی من است که در تمام مراحل زندگیتان موفق باشید و با تحصیل علم در جایگاه مناسب خود قرار گرفته و به کشور عزیزمان ایران خدمت کنید.

محمدی با ابراز خرسندی از حضور در جمع این کودکان تصریح کرد : ما نیز در شهرداری تهران تلاش میکنیم تا ذره ای از سختی راه شما بکاهیم.

صدراعظم نوری عضو شورای اسلامی شهر تهران نیز با اشاره به اینکه این برنامه ها سبب‌ساز شادی کودکان است، بیان کرد: حضور در جمع این کودکان هر فردی را شگفت‌زده می‌کند، از اینکه در جمع این کودکان هستیم خرسندیم.

آزاده آل ایوب مجری تلویزیونی شبکه تهران نیز در این آیین از شور و نشاط کودکان کار و خیابان در جشن کودک ابراز خرسندی کرد و گفت: از اینکه بچه‌های کار را در چنین جمع صمیمانه‌ای می بینم، خوشحالم.

گفتنی است محمد مسلمی، آزاده آل ایوب و فرزاد فرزین با اجرای برنامه های شاد و مفرح برای این کودکان، این جشن را برایشان خاطره انگیز کردند.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.