افتتاح نمایشگاه دست‌آفرین در حمایت از افراد آسیب دیده

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، سیدنجم‌الدین محمدی در جمع خبرنگاران در خصوص برگزاری نمایشگاه دست‌آفرین اظهار داشت: با همت معاونت توانمندسازی و کارآفرینی سازمان این نمایشگاه شکل گرفته است و هدف از آن فروش محصولات کارآفرین است که در گذشته آسیب دیده‌اند.

وی بیان داشت:‌ کالاهایی که در این نمایشگاه‌ها به فروش می‌رسند باصرفه و باکیفیت هستند که مردم می‌توانند خریداری کنند و این کالاها از توزیع به مصرف است و در جهت توانمندسازی افراد با نیازمندی‌‌های خاص و بهبود یافتگان ایجاد شده است.

مدیرعامل سازمان رفاه،‌ خدمات و مشارکت‌های اجتماعی  گفت:‌افتتاح این نمایشگاه از نهم تا شانزدهم اسفند ماه در سایت نمایشگاهی برج میلاد است و امیدواریم با برپایی این غرفه‌ها رضایتمندی مراجعه کنندگان را جلب کنیم و یک تجربه خوب در توانمندسازی و دیگر موارد مربوط به بهبودیافتگان است.

محمدی افزود:‌در آینده نیز فروشگاه دائمی دست‌آفرین در حوزه اشتغال ایجاد خواهد شد دیگر دستگاه‌های ذیربط نیز در آن نقش خواهند داشت و حوزه مدیریت شهری یک پل ارتباطی بین تولید کنندگان و مصرف کنندگان در این فروشگاه‌ها هستند.

وی افزود:‌امیدواریم بتوانیم فروشگاه‌های دست آفرین را در مناطق ۲۲ گانه تهران اجرایی کنیم و به زودی این فروشگاه‌ها در نمایشگاه شهروند برپا خواهد شد.

مدیرعامل سازمان رفاه،‌خدمات و مشارکت‌های اجتماعی  افزود: در حوزه توانمندسازی افراد آسیب دیده به کسب وکارهای کوچک و خانگی توجه کرده و کمیته‌ کیفیت و قیمت‌گذاری تشکیل شده است که تولیدات و محصولات را کارشناسی می‌کند و سپس در نمایشگاه‌ها توزیع خواهد شد.

محمدی بیان داشت:‌کالاهای ارائه شده در فروشگاه‌های دست‌آفرین ۱۰ تا ۳۵ درصد تخفیف دارد و این کالاها در حوزه پوشاک، صنایع دستی،‌ مواد غذایی فاسد نشدنی است.

وی خاطرنشان کرد:‌نمایشگاه‌های موقت دست‌آفرین در سه ایستگاه مترو آزادی، مترو شهید بهشتی و میدان تجریش برگزار می‌شود و در سه بخش نیز نمایشگاه دائمی ما در مناطق ۱۴، ۲۲ و در ساختمان شماره ۲ سازمان مشارکت‌های اجتماعی ایجاد خواهد شد.

مدیرعامل سازمان رفاه،‌خدمات و مشارکت‌های اجتماعی تاکید کرد: اولویت ما در دست‌آفرین افراد در معرض آسیب و آسیب دیده هستند و از مجتمع‌های بهاران در این مجموعه استفاده کرده‌ایم.

محمدی خاطرنشان کرد:‌این نمایشگاه‌ها با هماهنگی کمیته امداد، بهزیستی و خیریه‌ها ایجاد شده و از ظرفیت آنها نیز استفاده کرده‌ایم.

وی گفت: ۱۲۳۰ نفر برای برپایی برای حضور در این نمایشگاه‌ها ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۷۸۳ نفر تائید شدند و این افراد در ۳۱۰ غرفه در برج میلاد خدمات خود را ارائه می‌دهند.

مدیرعامل سازمان رفاه،‌خدمات و مشارکت‌های اجتماعی افزود: غرفه‌هایی نیز در نظر گرفته‌ایم که آموزش‌های لازم را ارائه دهند و امیدواریم بتوان در این نمایشگاه‌ها با آموزش‌هایی که داده می‌شود تولیدکنندگانی داشته باشیم.

محمدی گفت:‌غرفه‌های دست‌آفرین به صورت رایگان در راستای توانمندسازی افراد آسیب دیده در اختیارشان قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.