پیک نوروزی از مدارس ابتدایی حذف شده است/ عید و داستان به جای پیک نوروزی

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، رضوان حکیم‌زاده معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش در نشست خبری که امروز در ساختمان زنده‌یاد علاقه‌مندان وزارت آموزش و پرورش برگزار شد، ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا(س) روز زن و مادر، اظهار کرد: برای اجرای سند تحول از دو طریق اقدام کردیم که اول بازنگری برنامه تدبیر برای مدیران مدارس ابتدایی بود و راه دوم این بود که سعی کنیم نگرش غلط درباره تربیت را حذف و اصلاح کنیم و بحث مهارت محوری مورد تمرکز قرار گیرد.

وی ادامه داد: برای اجرای سند تحول باید سراغ مدارس برویم و برخی رویه های غلط را بتوانیم حذف کنیم و دانش‌‌آموزان مطابق سند تحول بنیادین پرورش یابند.

حکیم‌زاده با بیان اینکه شاهد مقاومت‌هایی در این مسیر بودیم، گفت: شاهد مقاومت‌‌های از سوی کسانی بودیم  که سودهایی از فعالیت‌ها در مدارس می‌بردند و به دنبال شائبه بودند حتی به سراغ حوزه‌های علمیه رفته بودند و اطلاعات غلط داده بودند که پیگیری کردیم و اطلاعات درست دادیم.

وی با اشاره به بخشنامه مدرسه محوری وزیر آموزش و پرورش، ادامه داد: برخی برنامه‌ها را که از مرکز کار می‌کردیم به مدارس واگذار کنیم مثل درس پژوهی معلمان است.

ادامه دارد..

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.