مقاومت سازه‌ها یکی از دغدغه‌های اصلی ایمنی شهر است

به گزارش خبرنگار اجتماعی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ خبرگزاری فارس،‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مهدی داوری در اختتامیه چهارمین همایش ملی و اولین همایش بین‌المللی آتش‌نشانی و ایمنی شهری ضمن تبریک روز زن، و ولادت حضرت الزهرا(س) اظهار داشت: باید به ایمنی و پیشگیری از حوادث در شهر تهران توجه بیشتری شود.

وی ادامه داد: آتش‌نشانی گام‌های بلندی در توسعه ایستگاه‌ها و تجهیزات خود و همچنین آموزش‌های تخصصی برای پرسنل برداشته است. 

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران  بیان داشت: به روز رسانی تجهیزات آتش‌نشانی با توجه به تکنولوژی‌های روز در حال اتفاق است و در حال حاضر سازمان آتش‌نشانی توانسته است تجهیزات لازم را برای مقابله با حوادث تهیه کند.

وی به افزایش سطح دانش آتش‌نشانان در مقابله با حریق گفت: باید در محافل علمی به ایمنی و آتش‌نشانی توجه بیشتری شود و امروز در این همایش به تبادل تجربیات و دست‌یافته‌ها پرداختیم و در این همایش ۵ دانشگاه کشور به صورت فعال حضور داشتند.

داوری به همراهی سازمان‌های تخصصی با سازمان آتش‌نشانی شهر تهران اشاره کرد و گفت:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ با برپایی این همایش پی بردیم که در سایه هم‌افزایی و همگرایی می‌توان گام‌های خوبی را برداشت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران  اظهار داشت: در این همایش ۱۲ پنل برگزار شد و سعی کردیم چالش‌های شهر را که در گذشته احصا کرده بودیم، ‌مورد بررسی قرار دهیم و راهکارهای آن را مشخص کنیم.

وی افزود: در حال حاضر ساختمان‌های شهر با معضلاتی مواجه هستند و نیاز به اصلاح دارند و باید ایمنی این ساختمان‌ها مورد توجه قرار بگیرد و این موضوع نیز نیازمند ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌الزامات قانونی است‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌.

داوری گفت: یکی از محورهای همایش این بود که چگونه می‌توانیم مشارکت مردم را در ایمن‌سازی شهر افزایش دهیم. 

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران اضافه کرد:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ امروز از ساختمان‌های مرتفعی صحبت می‌شود که دسترسی به آنها میسر نیست و تضمینی برای این ساختمان‌ها وجود ندارد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌، ولی ما می‌توانیم با ایمن‌سازی ساختمان‌ها بسیاری از مشکلات را رفع کنیم.

وی خاطرنشان کرد:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در حال حاضر مقاومت سازه‌ها در شهر تهران یکی از دغدغه‌های اصلی یک شهر ایمن است.

انتهای پیام/

برچسب ها :

مقاومت دغدغه ایمنی

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.