تظاهرات در نیویورک علیه سی

حامیان دولت ونزوئلا در خیابان وال استریت نیویورک تجمع کرده و نسبت به سیاستهای "امپریالیستی آمریکا" و احتمال هر گونه مداخله نظامی در این کشور آمریکا لاتین اعتراض کردند.

به گزارش خبرآنی و به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، معترضان در برابر برج ترامپ در مرکز منهتن در حمایت از نیکولاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا گردهم آمدند.

معترضان سیاست‌های آمریکا علیه ونزوئلا را امپریالیستی اعلام کردند.

تجمع کنندگان بنرهایی با عنوان "دفاع از ونزوئلا در برابر امپریالیسم آمریکا"، "کودتای ترامپ علیه ونزوئلا باید متوقف شود" و "تحریم‌ها باید پایان یابد"، در دست داشتند.

هم چنین تجمع کنندگان با سرا دادن شعار "دست از روی ونزوئلا بکشید" نگرانی خود را نسبت به تلاش‌ها نسبت به هر گونه مداخله نظامی به خاک این کشور را اعلام کردند.

بر اساس اعلام مسئولان برگزار کننده این تظاهرات، در میان تجمع کنندگان ده‌ها نفر از سراسر جهان از جمله آمریکا، کانادا، استرالیا، آذربایجان، ایران و مکزیک در این تجمع حضور داشتند.

به تازگی، خوآن گوآیدو، رئیس جمهوری خودخوانده ونزوئلا در پیامی توییتری نوشت: رخدادهای مرز ونزوئلا مرا مجبور کرد تا تصمیمی را بگیرم و به صورت رسمی به جامعه بین‌الملل پیشنهاد کنم که باید تمامی گزینه‌ها را در تضمین آزادی کشور ونزوئلا بررسی کنند.

انتهای پیام

برچسب ها :

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.