گردهمایی دانش آموختگان حقوق دانشگاه تربیت مدرس

به گزارش خبرنگار حقوقی خبرگزاری فارس، گردهمایی دانش آموختگان حقوق دانشگاه تربیت مدرس عصر امروز در سالن شهید مطهری دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد.

در ابتدای این گردهمایی شهبازی نیا رئیس اتحادیه سراسری کانون های وکلای ایران و رییس دانشکده حقوق دانشگاه تربیت مدرس اظهارداشت: خدارا شاکریم که در این جلسه خورشیدهای ربانی دانشکده حقوق حضور دارند.

وی ضمن قدردانی از اساتید دانشکده حقوق دانشگاه تربیت مدرس از جمله محقق داماد از وی جهت بنیان گذاری گروه حقوق دانشکده حقوق دانشگاه تربیت مدرس تشکر کرد و ادامه داد: دانشکده حقوق دانشگاه تربیت مدرس مدیون محقق داماد است.

شهبازی نیا گفت: دانشکده حقوق تربیت مدرس اراده جدی جهت ارتباط با دانش آموختگان دارد و با اهتمام ریاست دانشگاه انجمنی در این خصوص تشکیل داده که دست یاری به سمت دانش آموختگان خود دراز کرده است. 

رئیس اتحادیه سراسری کانون های وکلای ایران با اشاره به فعالیت های دانشکده حقوق دانشگاه تربیت مدرس، ادامه داد: تا سال 1386 در قالب قبلی فعالیت میکردیم بعد از آن یک گروه به 5 گروه انشعاب پیدا کرد که از دانشکده علوم انسانی منفک شد و به یک دانشکده مستقل تبدیل شد.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.