افتتاح سرزمین پرواز/ به زودی پارک حشرات غول‌پیکر نیز افتتاح می‌شود

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، رسول کشت‌پور در مراسم افتتاح سرزمین پرواز واقع در منطقه ۲ تهران بوستان فرهاد اظهار داشت: برای تامین ارائه خدمات هفت‌گانه از بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در پروژه‌ها استفاده کرده‌ایم.

وی افزود: برای تامین اماکن رفاهی، درمان و خدماتی به شهروندان در قالب پروژه‌هایی در بخش خصوصی دعوت شده است و در ۱۴ سال پیش که بنده به عنوان شهردار منطقه ۲ نیز بودم‌ پروژه‌های مشارکتی را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده بودم و امروز این افتخار را دارم که تمامی پروژه‌های منطقه ۲ فعال هستند و در بخش خصوصی نیز برای پیشبرد پروژه‌ها استفاده کرده‌ایم.

شهردار منطقه ۲  گفت: امیدواریم با تامین خدمات هفت‌گانه در شهر تهران بتوانیم درآمد پایداری داشته باشیم.

کشت‌پور افزود: پروژه سرزمین پرواز طی دو سال گذشته آغاز شده است و پروژه تیوپ سواری آن طی ۱۴ ماه مراحل اجرایی و ساخت آن اتفاق افتاد و می‌تواند یکی از منابع درآمدی باشد.

وی گفت:‌به زودی پروژه مشارکتی پارک حشرات غول‌پیکر نیز در شهر تهران افتتاح خواهد شد و حتما باید در تهران به سمت فناوری‌های جدید پیش برویم و در منطقه ۲ تهران به استارت‌آپ‌ها توجه ویژه‌ای شده است.

شهردار منطقه ۲ بیان داشت: شهروندان تهرانی باید هزینه‌های زندگی در تهران را بپردازند.

در ادامه مرتضی جودکی مدیر اجرایی این پروژه گفت: پروژه سرزمین پرواز با مشارکت بخش خصوصی و شهرداری تهران ساخته شده است دارای کافی‌شاپ، رستوران و پیست تیوپ سواری ۴ فصل است. در گذشته محل این ساختمان جمع‌آوری زباله بود و این محیط غیر قابل استفاده بود و امروز تبدیل به یکی از مراکز گردشگری تهران شده است.

در ادامه شهربانو امانی عضو شورای شهر تهران اظهار داشت: بنده از سرمایه‌گذار این پروژه تشکر می‌کنم چرا که پولش را در تهران هزینه کرده و به خارج از کشور نبرده است.

وی ادامه داد: هنگامی که در این سطح کار زیبا صورت گرفته است امپدوارم پیوست محیط زیست و پیوست اجتماعی آن نیز لحاظ شود.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.