سومین گردهمایی گروه های جهادی قرارگاه جهادی امام رضا(ع) برگزار می شود

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس،حجت الاسلام غلامرضا قاسمیان ،مسئول قرارگاه جهادی امام رضا(ع) در نشست خبری پیرامون برگزاری سومین گردهمایی گروه‌های جهادی قرارگاه جهادی امام رضا(ع) با اشاره به بیانیه رهبر معظم انقلاب خطاب به جوانان، اظهار داشت:این بعد جدیدی از بازخوانی و ترمیم ساختارهای انقلاب با روحیه انقلابی گری است.

وی ادامه داد:گروه های جهادی باید خود را برای چهلمین سالگی دوم انقلاب آماده کنند؛ضمن اینکه ما در حوزه‌های عمرانی ،اموزشی ودرمانیو...کارهای زیادی انجام داده‌ایم.

مسئول قرارگاه جهادی امام رضا(ع) با اشاره به برگزاری سومین گردهمایی فعالان گروه های جهادی و یادواره شهید امیر محمد اژدری از جهادگران ،گفت:در این گردهمایی ۴۰۰نفر از رابطان قرارگاه جهادی از سراسر کشور حضور خواهند داشت و این مراسم پنج شنبه هفته جاری در مجتمع سید الشهدا برگزار می شود.

وی این گردهمایی را شروعی برای برنامه جهادی نوروزی دانست و افزود:مرحله دوم فعالیت ما در تابستان در مناطق محروم برگزار می شود.

حجت الاسلام قاسمیان تصریح کرد:امسال گروه جهادی امام رضا(ع) در نوروز در مناطق شهری و روستایی یاسوج به ارایه خدمات به مردم می پردازند.

وی اضافه کرد:۲۰۶ شهر و روستا در یاسوج مخاطبان گروه جهادی امام رضا(ع)هستند.

مسئول قرارگاه جهادی امام رضا(ع) با اشاره به فعالیت این گروه در حوزه های مختلف ،خاطرنشان کرد:حوزه شیلات و صادرات محصولات آن از حوزه های که در آن فعالیت داریم و درآمد حاصل از نیز صرف توسعه این حوزه می شویم.

حجت الاسلام قاسمیان پرورش زنبور عسل و گیاه آلوئه ورا را از دیگر فعالیت های این گروه برشمرد افزود:تهیه اپلیکشن «بار» برای جابجایی بار در کشور ،اپلیکشن«سایه» برای ارائه اطلاعات در خصوص مناطق محروم و گیاهان دارویی را از برنامه های دیگر این قرارگاه دانست.

وی در خصوص فعالیت مراکز بهاران و ارتباط با این مجموعه،گفت:ما پس از اینکه معتاد را ترک می دادیم برای آن اشتغال زایی انجام می دادیم تا دوباره به اعتیاد باز نکرد اما این باب میل کسی نبود.

مسئول قرارگاه جهادی امام رضا(ع) بیان داشت:خدماتی که گروه های جهادی می توانستند انجام دهندو از بودجه های حاکمیتی استفاده کنند را محروم کردن و تمام مراکز بهاران را گرفتند.

وی ابراز داشت:آن زمان که قالیباف شهردار بود ارتباطات بیشتر بود اما اینکه ما ردیف بودجه ای در بودجه داشته باشیم این طور نیست.

وی افزود: ما از بودجه هر نهادی که احساس کنیم می خواهد مسئولیت اجتماعی خود را انجام دهداستقبال می‌کنیم.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.