زخمی شدن یک سرباز اسرائیلی و ۲۰ فلسطینی طی درگیری‌های غزه

در جریان عملیات خشم شب فلسطینیان در شامگاه یکشنبه در شرق جبالیا واقع در شمال نوار غزه، ۱۹ فلسطینی زخمی و شماری دیگر دچار حالت خفگی شدند و یک کودک فلسطینی هم در شرق اردوگاه البریج واقع در وسط غزه به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست زخمی شد.

به گزارش خبرآنی، "اشرف قدرت" سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در غزه خاطرنشان کرد که ۱۹ فلسطینی در جریان درگیری‌های شمال نوار غزه زخمی شدند اما بر خلاف اخبار منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی، هیچ شهیدی به بیمارستان اندونزیایی انتقال داده نشده است.

خبرنگار مرکز اطلاع رسانی فلسطین گزارش داد که نظامیان صهیونیست با استفاده از گلوله‌های جنگی و بمب‌های حاوی گازهای سمی به تظاهرات کنندگان فلسطینی حمله کردند که منجر به زخمی شدن دو نفر از آنها و خفگی شمار دیگر شد و در ادامه شمار مجروحان به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به ۹ نفر رسید که حال یکی از آنها وخیم است.

جوانان فلسطینی همچنین در اردوگاه حق بازگشت در شرق جبالیا لاستیک‌های کهنه خودروها را آتش زدند و وسایل آتش زا به هوا فرستادند و ضمن اذیت و آزار نظامیان صهیونیست با نور لیزرها، در این عملیات‌های خشم شب شعارهای ملی گرایانه سر دادند.

همچنین شاهدان عینی گزارش دادند، تانک‌های اسرائیلی مستقر در نزدیکی دیوار حائل اقدام به حمله توپخانه‌ای به سمت یکی از مقرهای مقاومت در شرق شهرک بیت حانون و حمله‌ای دیگر به سمت مقری دیگر در شرق شهرک جبالیا در شمال غزه کردند که تنها خسارت مالی برجای گذاشت.

ارتش صهیونیستی در حمله‌ای دیگر دو پایگاه فلسطینی را در بیت حانون هدف آتش توپخانه خود قرار داد که منجر به وارد آمدن خسارت‌هایی به آنها شد.

از سوی دیگر، رژیم صهیونیستی به زخمی شدن یکی از نظامیان خود در نتیجه شلیک نارنجک دستی توسط فلسطینیان در مرزهای غزه اذعان کرد.

شاهدان عینی نیز اعلام کردند، اشغالگران تدابیر شدید امنیتی در ورودی‌های اصلی شهر قدس ایجاد کردند که منجر به ترافیک شدید شد. 

منابع عبری گفته بودند، یک شهرک نشین ۴۰ ساله در حادثه مقاومتی در شهرک گیلو زخمی شده بود.
 

انتهای پیام

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.